چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

شهردار کیلان؛

ویلاسازی با پوشش طرح گردشگری در کیلان

شهردار کیلان گفت: ویلاسازی با پوشش طرح گردشگری در کیلان پذیرفته نمی شود.

ویلاسازی با پوشش طرح گردشگری در کیلان

به گزارش تهران رسانه ؛ ایرج گودرزی راد عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه کیلان قدمت بیشتری نسبت به شهرهای جدید دارد و توقع می رفت که رشد و توسعه بیشتری نسبت به سایر شهرهای جدید داشته باشد این رشد و توسعه اتفاق نیفتاد و یکی از دلایل آن قرار نگرفتن کیلان در محور جاده اصلی و عدم جذب سرمایه گذار بوده است که باعث شد نسبت به شهرهای دیگر فراز و نشیب خاص خود را داشته باشد.

گودرزی راد در ادامه ضمن تشریح خدمات انجام شده در کیلان افزود: با توجه به مدیریت جدید شهری توانستیم حقوق و مزایای همکاران در شهرداری و حقوق های معوق را بپردازیم، موفق شدیم امور قراردادها را ایجاد و آرای پرونده ها را به نفع شهرداری اخذ و مجموعه ای از نرم افزار های کاربردی به مبلغ ۸۰ میلیون تومان را برای پرسنل خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری کیلان با بدهی ۸ میلیاردی روبرو بود که توانستیم ۶ میلیارد این مبلغ را پرداخت کنیم گفت: با وجود پرداخت بدهی توانستیم هزینه های جاری را هم پرداخت کنیم.

شهردار کیلان با اشاره به اینکه در کیلان مناطق حریم را نقطه قرمز قرار دادیم افزود: به هیچ عنوان برای این مناطق جواز صادر نشد و تخریب های زیادی انجام دادیم و با کسانی که می خواستند در مورد حریم وجه دریافت کنند مبارزه کنیم.

وی بیان داشت: کانون مهندسان ناظر و معمار در کیلان تشکیل شد و در این راستا ۴۰ نفر متخصص را جمع و کار را به صورت تخصصی انجام دادیم و همچنین در خصوص فروش اراضی ملی که معضلاتی را ایجاد کرده بود توانستیم به همکاری شورای شهر مشکل را مرتفع کنیم.

گودرزی راد عدم تحمیل نیروی انسانی به شهرداری را از دیگر موفقیت ها اعلام کرد و گفت: برای هزینه خدمات شهری و فضای سبز ۳.۵ میلیارد در نظر گرفته شده بود و کاری که انجام دادیم این بود که برون سپاری را انجام دادیم و با راه اندازی ۱۳۷ تلاش کردیم مردم تماس بگیرند و مشکلاتشان را در این خصوص بازگو کنند همچنین مکانیزه کردن سطل های زباله و نصب تابلوهای شهری و علایم را در دستور کار خود قرار دادیم.

شهردار کیلان با اشاره به اینکه برای ۶۲۵ هکتار از این شهر می توانیم مجوز ساخت صادر کنیم بیان داشت: ۸۰ درصد زمین برای ساخت و ساز در کیلان وجود دارد پس نباید به دنبال حریم فروشی باشیم لذا با برنامه ریزی شورای شهر سال آینده تحولات عظیمی را در این شهر شاهد خواهیم بود.

گودرزی راد در ادامه به برگزاری جشنواره در این شهر اشاره کرد و گفت: ۶ نقطه گردشگری کیلان در برنامه ریزی ما وجود دارد مثل امام زاده ها و قلعه ها و اگر بتوانیم سرمایه گذار داشته باشیم و حریم ها را آزاد کنیم می توانیم این اماکن را به مراکز توریستی و گردشگری تبدیل کنیم و در این راستا با برگزاری جشنواره های فرهنگی می توانیم به رشد منطقه کمک کنیم.

وی بیان داشت: ویلاسازی به عنوان طرح گردشگری در کیلان مطرح نیست و مورد تائید شورای شهر و شهرداری این شهر قرار ندارد چرا که تعریف گردشگری یعنی زمین برای دولت باشد و یک سرمایه گذار مکان گردشگری را برای عموم مردم احداث کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت