جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

در جلسه مسئولان مطرح شد؛

ساماندهی واحدهای غیرمجاز پرورش دهنده اردک

واحدهای غیرمجاز پرورش دهنده اردک در استان تهران با هدف جلوگیری از بروز آنفولانزای فوق حاد پرندگان و سایر خطرات احتمالی ساماندهی می شود.

ساماندهی واحدهای غیرمجاز پرورش دهنده اردک

به گزارش تهران رسانه ؛ جلسه ای با حضور نماینده معاون وزیر و رییس ستاد آنفولانزای پرندگان کشور، مدیرکل نظام دامپزشکی استان تهران، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین، معاون بهبود تولیدات دامی استان تهران، مدیران کل دامپزشکی و مدیران امور دام استان های گلستان، قم و مازندران برگزار شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار داشت: استان های مازندران، گیلان، گلستان، قم، اصفهان و خوزستان جزو استان های فعال در پرورش اردک هستند که به دلیل همجواری استان تهران با استان های شمالی و قم از مدیران کل دامپزشکی و مدیران تولیدات دامی جهاد کشاورزی این شهرستان ها برای هم اندیشی درجهت حل مشکل واحدهای غیرمجاز دعوت شده است.

مدیر طیور سازمان جهادکشاورزی استان تهران در ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت واحدهای پرورش اردک در استان اعلام کرد و گفت: بزرگترین واحد تولید کننده مرغ مولد اردک از سال ۸۷ با اخذ پروانه تاسیس مزرعه کار خود را در جوادآباد ورامین آغاز کرد و هم اکنون با ظرفیت ۳میلیون جوجه اردک یک روزه به فعالیت می پردازد.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۸وادحد جوجه کشی اردک در منطقه داریم که تنها دو واحد دارای مجوز هستند که سایر واحدها درحال رفع نواقص پس از بازدید کارگروه هستند.

مینایی با اشاره به اجرای طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای پرورش دهنده اردک در این شهرستان گفت: کارگروه ویژه‌ای در سطح شهرستان به منظور شناسایی و ساماندهی واحدهای پرورش دهنده اردک مادر، جوجه‌کشی، اردک صغیر و جوجه رنگی تشکیل شده است.

اخبار ادارات استان تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت