جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

محمدی خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه عکس «چرخ و زمین» در تهران

نخستین دوره نمایشگاه عکس با عنوان «چرخ و زمین» با همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات دانشگاه تهران، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و شهرداری تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عکس «چرخ و زمین» در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ نسرین محمدی عضو انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات با یادآوری اهمیت حفظ محیط زیست و هوای پاک در کشور، به بیان عزم و اهتمام بین‌المللی در جهت توسعه اهداف زیست‌محیطی پرداخت و اظهار داشت: امروزه در شهرهای مختلف دنیا، دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه اصلی و پایدار جا به جایی، روزبه‌روز مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

وی افزود: سه‌شنبه‌های بدون خودرو از جمله پویش‌هایی است که در سال‌های اخیر در سراسر کشور توسط فعالان اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در جهت کاستن از بار ترافیکی شهرها و کمک به حفظ هوای پاک با تاکید بر استفاده از دوچرخه در حمل و نقل شهری، مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

این مدرس دانشگاه و فعال گردشگری با بیان اینکه با همکاری گروه ارتباطات صلح انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات دانشگاه تهران، دانشگاه جامع علمی-کاربردی و شهرداری تهران نمایشگاه عکسی با عنوان "چرخ و زمین" از روز سه‌شنبه 20 لغایت پنجشنبه 22 آذر ماه در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 صبح الی 5 بعدازظهر در محل نمایشگاه، واقع در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران (پل گیشا) حضور یابند.

وی گفت: برگزاری این نمایشگاه گامی کوچک در جهت ترغیب جامعه و به خصوص نسل جوان به استفاده از دوچرخه برای کمک به حفظ محیط زیست، حل مشکل ترافیک و کاستن از آلودگی هوای شهرهای بزرگ کشور خواهد بود.

عضو انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر نمایش 30 عکس منتخب از سفرهای داخلی و خارجی سایکل توریست‌های کشور (دوچرخه‌گردها) میز آلبوم از سوی سایکل توریسم‌های مطرح ایران با شعار صلح و دوستی نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با دوچرخه از دیگر برنامه‌های جانبی اولین نمایشگاه "چرخ و زمین" است.

اخبار هنر عکاسی را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت