نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

سه شنبه 1403/02/25

معاون استاندار تهران خبر داد؛

بازرسی نامحسوس از ادارات استان تهران

معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه عملکرد و رفتار مدیران و کارکنان نهادهای دولتی بررسی می شود افزود: بازرسی نامحسوس ادارات از ابتدای شهریور سالجاری آغاز می شود.

بازرسی نامحسوس از ادارات استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ شکراله حسن بیگی روز چهارشنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با بیان اینکه قانون تکریم ارباب رجوع سالهاست که بر روی زمین مانده است افزود: مدیران دولتی اجرای مطلوب میزخدمت و دولت الکترونیک را جدی بگیرند.
وی با بیان اینکه به صورت ناشناس به یکی از ادارات مراجعه کرده و دقایق زیادی در مقابل میز یکی از کارکنان این اداره ایستاده است در حالیکه صندلی نیز وجود داشت گفت: کارکنان ادارات حتی به نشستن و پذیرایی از ارباب رجوع نیز باید اهمیت بدهند.
معاون استاندار تهران گفت: برخی مدیران ادارات حتی تغییر اخیر ساعت کاری را رعایت نکرده و دیر بر سر کارهای خود حاضر می شوند و بعضا به دروغ برگه ماموریت رد می کنند.
حسن بیگی گفت: رعایت برخی مسائل به نظر بی اهمیت از جمله برخورد با لبخند و روی گشاده باعث افزایش رضایتمندی مردم می شود.
وی گفت: پرونده یکی از فرمانداران شهرستان های استان تهران بخاطر بی توجهی به اجرایی کردن میز خدمت به بازرسی وزارت کشور ارسال شده و استانداری تهران نیز از این ارجاع حمایت کرده است.
حسن بیگی گفت: مدیران و کارکنان ادارات نباید کاری کنند که مردم مسئولان را ناکارآمد بدانند و در صورت عدم فعالیت شایسته ادارات و لطمه به اعتماد مردم نیازی به دشمنی آمریکا و اسرائیل برای ضربه زدن به کشور نداریم.
وی همچنین با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال خانگی 5 هزار نفر به بانک های استان معرفی شده اند که تاکنون کارهای اداری 2 هزار نفر در حال اتمام است افزود: برای ارائه وام 10 میلیون تومانی برای ایجاد اشتغال خانگی نیازی به این همه انتظار و سختی نیست و این خود به نارضایتی دامن می زند.
حسن بیگی با اشاره به منشور حقوق شهروندی گفت: مردم باید حقوق خود را بشناسند و پس از شناخت آن به خوبی آن را مطالبه کنند.
وی گفت: مدیران ادارات دولتی وظیفه دارند در قالب های مختلف از جمله آموزش مردم را با حق و حقوق خود آشنا کنند اما واقعیت امروز نشان می دهد که حقوق مردم در ادارات دولتی رعایت نمی شود و مردم در طبقات و اتاق های مختلف سرگردان هستند.




نظر شما


نظرات

محمد

کاملا درست عرض کردید برخی از مسولین با بی مسولیتی خود کارهایی را انجام میدهند که منجر به بی احترامی به ارباب رجوع ولطمات سنگین به نظام وانقلاب ومهم تر ان که مردم با دیدن این گونه برخورد ها نگاهی ظالمانه به دستگاه دولتی پیدا میکنند ولی درواقع باید این گونه مسولین را برداشت چون که مسولی نداند حقوق ارباب رجوع را دیگر نامش مسول نیست بلکه مسول باید خادم ملت باشد نه ارباب که هرگونه بخواهد عمل کند برخورد کند ودر انتها حق بیت المال را برای خود حلال بداند وبرای ملت حرام.


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت