چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

با حضور مسئولان؛

برگزاری جشنواره کسب کار و کارهای دانش بنیان در صفادشت

جشنواره کسب کار و کارهای دانش بنیان در حوزه ورزش و سلامت با شعار ایده فن ( استار آپ) دریچه ایی نوین به کسب کارهای دانش بنیان ورزش و سلامت برگزار شد.

برگزاری جشنواره کسب کار و کارهای دانش بنیان در صفادشت

به گزارش تهران رسانه ؛ همزمان با تقدیر و تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان ملارد و جشنواره کسب کارهای نوپا در ورزش، با حضور نائب رئیس کمیته ملی المپیک، مدیر کل پژوهشی دانشگاه فنی حرفه ایی کشور، مدیر کل روابط عمومی ورزارت ورزش و جوانان، فرماندار شهرستان ملارد، امام جمعه صفادشت، کریمی شهردارصفادشت وسلگی شهردار ملارد و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در فرهنگسرای بعثت صفادشت برگزار شد.حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه صفادشت، توکلی کجانی فرماندار ملارد، دکتر باقرزاده، دکتر ناظمی وسرکار خانم دکتر ملونی برای میهمانان جلسه سخنرانی کردند.

امام‌جمعه صفادشت با تأکید بر پرهیز از موازی کاری در فعالیت‌های پژوهشی توسط پژوهشگران افزود : جهت دستیابی به رتبه‌های بالای علمی باید باکار جهادی و اطلاع‌رسانی ، به اشتراک گذاشتن فعالیت‌ها از بروز اقدامات تکراری جلوگیری کرد و زمینه هم‌افزایی در پژوهش‌های جمعی را به وجود آورند.

حسینی در ادامه با اشاره به بازدید اخیر ائمه جمعه استان تهران از مراکز هسته‌ای کشور خاطرنشان ساخت : طی بازدید مشاهده کردم جوانان ما معجزه کرده‌اند و دشمن وقتی توان دانشجویان ما را می‌بیند سعی دارد با تکیه‌بر دانش و آگاهی به ما ضربه بزند و این مهم بر لزوم مقابله با بیگانگان توسط مسئولان را می‌طلبد.

درپایان این مراسم لوح تقدیرتندیس یادبودی بعنوان هدیه به پژوهشگران برتر اهدا گردیدضمنا در حاشیه این مراسم تعداد ١۴ غرفه نمایشگاهی با موضوع پژوهش دایر گردیده ومیزبان بازدید کنندگان بود.

گفتنی است، جشنواره کسب کار و کارهای دانش بنیان در حوزه ورزش و سلامت با شعار ایده فن ( استار آپ) دریچه ایی نوین به کسب کارهای دانش بنیان ورزش و سلامت برگزار گردید.

اخبار شهر صفادشت را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت