چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

با حضور مسئولان؛

جلسه کمیسیون امنیت اجتماعی پردیس برگزار شد

جلسه کمیسیون امنیت اجتماعی شهرستان پردیس به ریاست صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار برگزار شد.

جلسه کمیسیون امنیت اجتماعی پردیس برگزار شد

به گزارش تهران رسانه ؛ هدف از تشکیل این جلسه برنامه‌ریزی و ارائه راهکار در راستای ارتقاء سلامت و امنیت تفرجگاههای سطح شهرستان و بررسی اقدامات رفاهی، فرهنگی و انتظامی انجام شده در فازهای جدید شهر پردیس و نتایج آن بود و بنیادی در ابتدا؛ امنیت اجتماعی را یک موضوع مهم در رشد و تعالی کشور دانست و وضعیت شهرستان را از منظر امنیت عمومی بر اساس گزارش های رسیده و ارزیابی های انجام گرفته مناسب توصیف کرد.

معاون فرماندار پردیس ادامه داد: شهرستان در برخی از مباحث از حد مطلوب فاصله دارد که برگزاری این قبیل جلسات بر اساس دستور کار از پیش تعیین شده برای ارائه راهکار و تجمیع قوا در رفع مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب است.

بنیادی به بارگذاری جمعیت در فازهای مسکن مهر نیز اشاره کرد و گفت: در جلسه پیشین مقرر شده بود برای احداث بازارچه و ایجاد زمینه تامین مایحتاج مردم، همچنین افزایش امنیت این فازها اقداماتی انجام شود و لازم است نماینده شرکت عمران شهر پردیس، شهرداری این شهر و نماینده فرماندهی انتظامی در این زمینه گزارش های خود را ارائه کنند.

این مقام مسئول پارکها و تفرجگاهها را اماکنی برای فراهم آوردن فضایی شاد، مفرح و آرامش آفرین برای شهروندان دانست و بر جلوگیری از تجمع افراد حاشیه ساز و مزاحمین در این اماکن تاکید کرد و خواستار ارائه برنامه شهرداری ها برای حفظ و حراست از فضای امن و آرامش بخش این پارک‌ها شد.

بابازاده عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر پردیس نیز از اتخاذ چند راهبرد در تامین نیازهای فازهای جدید سخن گفت و افزود: برای احداث مراکز محله که تامین کننده نیازهای فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و خدماتی این فازها در بلند مدت است اعتباری بالغ بر۱۰۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده اما برای بهبود خدمات در کوتاه مدت طی جلساتی که با شهرداری پردیس و اداره صنعت و معدن و تجارت برگزار شده بود، اراضی مناسبی به شهرداری پیشنهاد شده تا با مشارکت بخش خصوصی و احداث سازه های سبک، تامین مایحتاج مردم با سهولت بیشتری انجام گیرد.

وی به تلاش برای انعقاد قرارداد با دو شرکت معتبر و کارآمد برای انجام مواردی همچون فضای سبز، نظافت و پاکسازی معابر و تامین نیازهای فرهنگی خبر داد و گفت: کار کارشناسی و نیاز سنجی انجام گرفته و انعقاد قرارداد در مراحل پایانی خود قرار دارد تا بتوان بخشی از نیازهای ساکنین فازهای جدید پردیس را از این راه برطرف کرد.

صیادی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان هم یکی از مشکلات در امر بهبود امنیت و مدیریت انتظامی در این مناطق را عدم استقرار پاسگاه انتظامی اعلام کرد و گفت: استقرار یک پاسگاه در کنار تجهیز آن و به‌کارگیری نگهبانان محله در مجتمع ها می تواند مباحث امنیتی و انتظامی را به حد مطلوب برساند و فرماندهی انتظامی نیز با برآور کردن نیازها در فازهای جدید، این موارد را به شرکت عمران پردیس اعلام کرده است.

در پایان مقرر شد اداره صنعت و معدن و تجارت با همکاری شهرداری پردیس نسبت به برپایی بازارچه های موقت در فاز‌های ۸ و ۱۱ بر اساس زمین های تحویلی شرکت عمران اقدام کنند همچنین ارائه خدمات انتظامی به صورت ویژه برای این فازها در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گیرد.
بازدیدهای دوره ای مدیران دستگاه‌های خدمات رسان از مناطق کمتر برخوردار برای بررسی مشکلات، برگزاری جلسات تخصصی شورای شهر پردیس و شرکت عمران این شهر برای بهبود سطح ارائه خدمات به ساکنان، احداث کلانتری دوم در شهر بومهن با همکاری شهرداری این شهر، ایجاد مانع در مسیر ورود موتورسیکلت و خودرو به بوستان های شهرستان و تامین امنیت شبانه روزی بوستان ها و تفرجگاه‌ها با همکاری شهرداری ها و فرماندهی انتظامی، برپایی گذرگاه های فرهنگی و غرفه های فروش محصولات فرهنگی در پارک ها و بوستان ها و تسریع تحویل مرکز بهداشت فاز ۱۱ از سوی شرکت عمران پردیس از مصوبات این جلسه بود.

اخبار شهرستان پردیس را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت