چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

زارعی خبر داد؛

ساخت بیمارستان 300 تختخوابی در نسیم‌شهر

عضو شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر گفت؛ نقشه و موافقت اصولی بیمارستان 300 تختخوابی حضرت ابوالفضل(ع) نسیم‌شهر مراحل پایانی و اداری خود را از طریق وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی ایران طی کرده است.

ساخت بیمارستان 300 تختخوابی در نسیم‌شهر

به گزارش تهران رسانه ؛ حسن زارعی با اشاره به کمبود سرانه درمانی و بهداشتی در نسیم‌شهر اظهار داشت: تسریع در روند احداث بیمارستان 300 تختخوابی حضرت ابوالفضل(ع) نسیم‌شهر در مساحتی بالغ بر 20 هزار مترمربع می‌تواند پاسخگوی نیازهای درمانی شهروندان منطقه مردم و حتی شهرهای مجاور و پوشش سوانح جاده‌ای محور تهران- ساوه باشد.

وی با اشاره به احداث بیمارستان نسیم‌شهر و ارتقای سطح درمانی این شهر تصریح کرد: از آنجا که در نسیم‌شهر تنها یک درمانگاه تأمین اجتماعی وجود دارد و مطالبات درمانی شهروندان تأمین نمی‌شود با پیگیری‌های فراوان تلاش داریم تا با احداث بیمارستان و دی‌کلینیک تخصصی نسیم‌شهر هر چه سریع‌تر شاهد ارتقا جایگاه سلامت در این شهر باشیم.

عضو شورای شهر اسلامی نسیم‌شهر افزود: در حال حاضر این پروژه بزرگ در شهرستان با حمایت‌ها و پیگیری‌های مستمر نماینده مجلس، فرماندار بهارستان و شوراهای اسلامی شهر نسیم‌شهر و همچنین مدیر شبکه بهداشت شهرستان صورت پذیرفته است که در در روزهای آتی نسبت به دیوارکشی آن از سوی شهرداری نسیم‌شهر اقدام می‌شود.

زارعی ادامه داد: نقشه و موافقت اصولی بیمارستان 300 تختخوابی حضرت ابوالفضل(ع) نسیم‌شهر مراحل پایانی و اداری خود را از طریق وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی ایران طی کرده و به زودی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان ابلاغ می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شاخص‌‌های بهداشتی و درمانی نسیم‌شهر باید همگام با مقوله بهداشت و درمان و رویکرد نظام سلامت برای رفاه حال شهروندان ارتقا پیدا کند.

اخبار نسیم شهر را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت