نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

سفرهای استاندار تهران؛

آغاز سفرهای شهرستانی استاندار تهران

استاندار تهران در اولین سفر شهرستانی خود ضمن حضور در شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران، از شهرک های گلخانه ای این شهرستان بازدید کرد.

آغاز سفرهای شهرستانی استاندار تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بندپی صبح دوشنبه و در اولین سفر شهرستانی خود ضمن حضور در شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران نسبت به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وی که توسط هادی تمهیدی، فرماندار پاکدشت، احمد تواهن معاون استاندار تهران و محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی همراهی می شد، سپس به بازدید از شهرک های گلخانه ای پاکدشت، به عنوان پایتخت گل و گیاه استان تهران پرداخت.

فرماندار پاکدشت، در این دیدار ضمن توضیح ظرفیت های شهرک های گلخانه ای پاکدشت به استاندار تهران گفت: تولیدات گلخانه‌های این شهرک به کشورهای آسیای میانه، روسیه، حوزه خلیج فارس و رخی از کشورهای اروپایی و آفریقایی صادر می‌شود.

هادی تمهیدی افزود: شهرستان پاکدشت با داشتن بیش از یک هزار و 200 هکتار فضای گلخانه‌ای، بالغ بر یک‌دوم گل شاخه بریده کشور را تولید می‌کند.

استاندار تهران پس از این بازدید، به برخی از شرکت های مهندسی گل و گیاه و واحدهای تولیدی پاکدشت رفت و از آن ها سرکشی کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت های آن ها و مشکلات این واحدهای اقتصادی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد، محسنی بندپی قصد دارد، برنامه های سفر های شهرستانی روزهای دوشنبه که پیش از این از سوی محمد حسین مقیمی، استاندار سابق تهران انجام می شد، را ادامه دهد.

برخی افراد، معتقدند این سفرها هرچند از نظر آشنایی با مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موثر و حائز اهمیت است، اما باید خروجی این آشنایی ها به طور عملی توسط مردم دیده شود و در مصوبات در حد شعار باقی نماند.

اخبار پاکدشت را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت