چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

درستی اظهار نمود؛

اصناف در مقام پرسشگری قرار بگیرند

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در جمع برخی از اعضاء هیأت رئیسه و روسای اتحادیه های صنفی گفت؛ وقت آن رسیده است که اصناف در مقام پرسشگری قرار بگیرند و واقعیت های صنفی را دلسوزانه به دولت انتقال دهند.

اصناف در مقام پرسشگری قرار بگیرند

به گزارش تهران رسانه ؛ نشست صمیمی نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران با حضور برخی از اعضای هیات رئیسه و روسای اتحادیه های صنفی تهران به منظور تجلیل و تبریک به مناسبت انتصاب وی به عنوان نماینده وزیر صمت در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.

ابراهیم درستی نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران با بیان اینکه حضور اصناف جدی تر و با انگیزه تر از قبل برای حل مسایل اقتصادی در کنار دولت است، اظهارکرد: ایجاد کارگروههای تخصصی در سطح اتاق اصناف ایران برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی اصناف امروز مهمترین نیاز کشور است، چرا که اگر اصناف از رکود اقتصادی خارج شوند، قطعا کشور از رکود خارج خواهد شد.
نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار صمیمی برخی از اعضای هیات رئیسه و روسای اتحادیه های صنفی تهران که در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد؛ بیان کرد: اصناف امروز در مشاوره و پیشنهاد ها حتی در لوایح مجلس شورای اسلامی باید پیش قدم باشند.
درستی اضافه کرد: یکی دیگر از مسایل مورد اهمیت، توجه به کسب و کارهای نوین در کنار کسب و کارهای سنتی است که متاسفانه در سال های قبل از آن غافل بوده ایم.
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با تأکید بر اینکه تجارب و ایده های اصناف تهران را می توان به کل کشور تزریق کرد افزود: تعامل بسیار خوبی فیمابین اتاق اصناف ایران و اتاق اصناف تهران قابل مشاهده است و قطعا اتاق اصناف ایران با هماهنگی و همکاری اتاق تهران به موفقیت لازم دست پیدا خواهد کرد و گویا این دو بدون هم هیچ هستند.
وی درباره صنوف تولیدی و تولید گفت: قطعا مهمترین اتفاقی که باید در اتاق اصناف شکل گیرد، حمایت از تولید و افزایش صنوف تولیدی است که این امر نیاز به حمایت بخش دولتی و دادن مشوق هایی به بخش خصوصی برای تولید دارد.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در ادامه افزود؛ اصناف وظیفه دارند واقعیت های صنفی را به دولت انتقال دهند و نباید در این مسیر آدرس غلط به دولت داد و اگر دلسوزانه مشکلات صنفی بیان شود، دولت در رفع مشکلات تلاش خواهد کرد.

درستی گفت؛ بازرسی فقط در روند عرضه کالا منطقی نیست و نمایندگان اصناف نیز می بایست در بازرسی از انبارها و سرمنشاء های توزیع در کنار دیگر مسئولان امر حضور داشته باشند.

بنابراین گزارش؛ در این نشست که مدیر مسئول تهران رسانه نیز حضور داشت، بر ضرورت توجه به ارتباط اصناف با رسانه ها تأکید شد.

اخبار اصناف تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت