چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

انصافی اظهار نمود؛

ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در استان تهران

رئیس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران گفت؛ نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در استان تهران ضرورتی غیرقابل چشم پوشی و از وظایف اصلی دولت محسوب می شود.

ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در استان تهران

 به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی استان تهران اظهارداشت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ضرورتی غیرقابل چشم پوشی و وظیفه دولت است و مسئولان باید قبل از دستور توقف تردد ناوگان بالای ۱۰سال، مبادرت به ورود دستگاههای جدید، به روز و تازه تولید شده در شهر می کردند.

علی انصافی با بیان اینکه سوء‎مدیریت، ارائه خدمات مسافربری را زمین‎گیر می‌کند گفت: متاسفانه مسئولان مراکز معاینه فنی با اعلام اینکه به وسایل نقلیه بالای ۱۰ سال معاینه فنی داده نمی شود و تنها وسائط نقلیه با قدمت ۱۰ سال اجازه تردد دارند با بی‎درایتی نسبت به ایجاد فجایع در امر سرویس دهی کارخانجات، ادارات، وزارت خانه ها و بیمارستانها و… کردند. براساس این دستورالعمل صادر شده وسائط نقلیه‎ای که معاینه فنی نتوانستند بگیرند به محض ورود جریمه خواهند شد حال آنکه این مسئولان قبل از دستور توقف ناوگان بالای ۱۰سال باید مبادرت به ورود دستگاههای جدید و به روز و تازه تولید شده را در شهر می کردند که این در مسئولیت دولت است.

انصافی معترضانه بیان داشت: هر روز سازمانها و ارگانها با دستورالعملی جدید اصناف را محدود تر و شرایط را برای فعالیت آنها سخت تر می کنند؛ در حالی که برای داشتن شهر سالم باید شرایط آن را فراهم کرد نه آنکه گلوی ناوگان مسافربری را بفشارند تا منجر به عدم سرویس دهی به کارمندان، کارگران، دانش آموزان، دانشجویان و… در نهایت بلاتکلیفی عده کثیری از هموطنان در شهر گردد، پس بازسازی ناوگان حمل و نقل امری اجتناب ناپذیر و ضروری است.

اخبار اصناف تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


نظرات

Kamal

واقعا متاسفم به این همه بی درایتی که خیلی راحت تصمیمات بدون تحقیق و یک شبه میگیرن و اصلا به فکر ضعیف ترین قشر جامعه که راننده گان زحمت کش میباشند نیستن.


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت