جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

شنبه 1403/02/15

موسوی عنوان کرد؛

مشکل حاد طرح هادی در ۱۶۰ روستای استان تهران

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: از حدود ۵۴۰ روستای استان تهران، ۱۶۰ روستا مشکل حاد طرح هادی دارد.

مشکل حاد طرح هادی در ۱۶۰ روستای استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سید فرید موسوی صبح چهارشنبه در شورای اداری پردیس که با حضور محمدرضا عارف، رییس مجمع نمایندگان استان تهران، شکرالله حسن بیگی معاون استاندار تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: مسکن مهر پردیس تمام حواس ها را به خود معطوف کرده و معضلات بومهن و دیگر مشکلات این شهرستان تحت الشعاع قرار گرفته است.

موسوی گفت: می بایست، در جلسه تخصیص اعتبار مناسب بابت بازسازی راه های مواصلاتی در روستا در نظر گرفته شود.

وی اجرای طرح های هادی روستا و بروز رسانی طرح های روستا برای رسیدگی به حل مشکل آنان را مورد اشاره قرار داد و گفت: از حدود ۵۴۰ روستای استان تهران، ۱۶۰ روستا مشکل حاد در زمینه طرح هادی روستایی دارند، که ناشی از عدم بروزرسانی طرح های هادی است، در ۲۳ روستا مشکل محیط زیست داریم.

موسوی افزود: شهرستان پردیس از معدود شهرستان هایی است، که با افزایش جمعیت روبرو هستیم، بحت لکه های صنعتی باید بررسی و رسیدگی شود و در این شرایط که اشتغال زایی و حفظ اشتغال موجود اهمیت فزاینده ای دارد، نباید موجب آسیب رسیدن به واحدهای صنعتی شویم، البته این امر باید با در نظر گرفتن دغدغه های محیط زیستی انجام شود.

نماینده مردم پردیس، تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۳ واحد صنعتی است، که مشکل حاد محیط زیستی دارند و بقیه مشکل ندارند و به خاطر این ۳۳ واحد، ۸ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی این شهرستان به گروگان گرفته شده اند و موانع سر راه آنان قرار دارد.

اخبار شهرستان پردیس را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران

دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران

تهران رسانه | دارندگان موتورسیکلت فاقد گواهینامه د رصورت داشتن مهارت کافی و احراز شرایط، می‌توانند با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از آنچه باید در فرایند دریافت گواهینامه عادی پرداخت کنند، یک‌روزه صاحب گواهینامه شوند.

دزدی عجیب در ایستگاه های متروی تهران

دزدی عجیب در ایستگاه های متروی تهران

تهران رسانه | پس از دستگیری، سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو تهران اعتراف کردند.

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت