نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

دوشنبه 1403/02/24

تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود؛

ساماندهی معتادان متجاهر استان تهران

استاندار تهران با اشاره به ساماندهی ۸ هزار معتاد متجاهر در مراکز ذیل ماده ۱۶ گفت: وضعیت ساماندهی ۷ هزار معتاد باقیمانده نیز تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

ساماندهی معتادان متجاهر استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمدحسین مقیمی در نشست مشترک با رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ضرورت ساماندهی کودکان خیابانی، متکدیان و معتادان متجاهر تهران اظهار داشت: 15 هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد که بسیاری از آن‌ها از سایر استان‌ها وارد تهران شده‌اند.

وی با اشاره به ساماندهی 8 هزار معتاد متجاهر در مراکز ذیل ماده 16 تصریح کرد: ساماندهی7 هزار معتاد باقیمانده نیز با تدابیر سریع فرمانداران و تدارک زمین، جانمایی استقرار برای 300 معتاد متجاهر در شهرستان‌های استان در حال انجام است تا در 2 ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

استاندار تهران افزود: ساماندهی کودکان خیابانی، متکدیان و معتادان متجاهر در تهران نیازمند عزم جدی مسئولان است تا با تدابیر ویژه شرایط برای بازگشت آن‌ها به ویژه معتادان متجاهر به جامعه فراهم شود تا دوباره در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

مقیمی در ادامه با بیان اینکه مدیریت استان تهران با حدود 15 میلیون نفر جمعیت به شکل جزیره‌ای محقق نمی‌شود بیان کرد: در حال حاضر سازمان بهزیستی از 550 کودک خیابانی در استان تهران نگهداری می‌کند و امید است با همکاری شهرداری تهران، بهزیستی و سایر دستگاه‌ها شرایط نگهداری از 450 کودک خیابانی باقیمانده در استان تهران نیز فراهم شود.

وی همچنین به وضعیت متکدیان تهران اشاره کرد و افزود: اقدامی که در شهر تبریز در مواجه با متکدیان انجام شده را می‌توان با جلب اعتماد میان متکدیان برای تهران نیز اجرا کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت