چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

عباسی خبر داد؛

برگزاری فجر فاطمی و علوی در پیشوا

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: دهه فجر امسال در این شهرستان رویکرد علوی و فاطمی دارد.

برگزاری فجر فاطمی و علوی در پیشوا

به گزارش تهران رسانه ؛ حسین عباسی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرستان پیشوا با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا(س) را الگوی بی‌بدیل عفاف، استقامت و دفاع از ولایت برای زنان و مردان جامعه دانست و گفت: فرمانده و کارکنان سپاه پاسداران شهرستان با فعالیت‌های مختلف همواره در مسائل فرهنگی و اجتماعی اثرگذار بوده و در کنار این فعالیت‌ها در تأمین امنیت منطقه نیز نقش‌آفرین هستند.

فرماندار شهرستان پیشوا چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را دوران پختگی و بلوغ انقلاب عنوان کرد و افزود: کشور و انقلاب در این چهل سال آزمون‌های سختی را پشت سر نهاده و اکنون زمان مناسبی است که داشته‌ها و دستاوردهای نظام را به بهترین نحو تبیین و به مردم ارائه نماییم.

عباسی بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در طول چهل سال گذشته دارای یک کارنامه درخشان است، اظهار کرد: ازآنجاکه ایران اسلامی درصدد ارائه یک الگوی مدیریتی ایرانی-اسلامی به جهان است همواره از سوی دشمنان داخلی و خارجی مورد هجمه و کینه قرارگرفته و دشمن همواره در پی خدشه‌دار نمودن نگاه مردم نسبت به‌نظام بوده و هستند.

عباسی بابیان اینکه باید برنامه‌های دهه فجر امسال با سالیان گذشته متفاوت باشد، افزود: علیرغم مشکلات و مسائلی که کشور با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، نگاه مردم هیچ‌گاه نسبت به‌نظام تغییر نکرده و این نگاه همواره مثبت است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در همه زمینه‌ها از مسئولان جلوترند زیرا که با باور و اعتقاد خویش انقلاب را شکل داده و برای حفظ و تداوم آن خون‌های فراوانی را داده‌اند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شاه‌بیت برنامه‌های دهه فجر

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به دهه فجر امسال و تلاقی آن با ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: اهتمام ویژه‌ای داریم تا برنامه‌های خوب، متنوع و متناسب باارزش، منزل و کرامت این ایام در شهرستان پیشوا تدارک و اجرا شود و فجر امسال را فاطمی و علوی برگزار کنیم و شاه‌بیت برنامه‌های این ایام در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه‌گر می‌شود.

عباسی با اشاره به هفته فرهنگی شهرستان پیشوا افزود: این اتفاق در اسفندماه و در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بعد از دهه مبارک فجر در پیشوا رقم می‌خورد.

امنیت و فرهنگ به هم گره ‌خورده است

وی بابیان اینکه امنیت و فرهنگ به هم گره‌خورده‌اند، ادامه داد: شهرستان پیشوا دارای پتانسیل‌های فراوانی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی است و ایثارگری، مقاومت، عُلقه و قرابت مردم این دیار با نظام اسلامی باعث تقویت صبر، وحدت و مطالبه گری آن‌ها شده است.

عباسی با اشاره به تمرکز جمعیت در شهرک‌های تازه تأسیس پیشوا افزود: در تلاش هستیم تا ناهنجاری‌های اجتماعی شهرستان را با همفکری و تبادل‌نظر با گروه‌های مرجع و با مشارکت خود مردم به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های مشترکی را با حضور مسئولان در نقاط مختلف شهرستان تدارک دیده‌ایم تا متناسب با نیازمندی‌ها و نقشه خلقی مردم هر منطقه، راهکارهای مناسبی را به‌منظور ارائه خدمات اتخاذ کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به لزوم اقدامات فرهنگی در روستاها ادامه داد: شوراهای فرهنگی با محوریت مساجد در روستاها تشکیل و راه‌اندازی خواهد شد و پایگاه‌های بسیج می‌توانند میدان‌دار این حرکت باشند.

وی با تأکید بر پرهیز از موازی کاری گفت: موازی کاری‌ها ما را از رسیدن به اهداف دور می‌کند و باعث هدر رفتن وقت و تحمیل هزینه‌ها بدون هیچ‌گونه نتیجه و پیشرفتی می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به نقش مؤثر جوانان گفت: در پایگاه‌های بسیج باید در دو حوزه مهم جوانان و بانوان برنامه‌ریزی شود و غفلت از این حوزه‌ها آثار زیانباری را به بار خواهد آورد.

وی با تأکید بر نهادسازی در مباحث مختلف اجتماعی و فرهنگی گفت: باید برای ذائقه‌های مختلف برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرد و همه برنامه‌ها باید در جهت امیدفزایی مردم و تقویت اعتماد آنان به دولت و نظام جمهوری اسلامی و کسب رضایت آنان باشد.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما در کشتی انقلاب قرار داریم و کشتی‌نشینانی هستیم که اصل، مقصد و مسیر یکسانی را طی می‌کنیم و باوجود سلایق مختلف باید همپوشانی داشته و حفظ نظام و پیشبرد اهداف انقلاب را جزو اهداف و برنامه‌های خود قرار دهیم.

اخبار شهرستان پیشوا را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت