جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

رسانه تهران؛

مدیر خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران استعفا داد

میلاد زارعی از مدیریت خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران استعفا داد و امید یوزباشی بعنوان سرپرست تعیین شد.

مدیر خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران استعفا داد

به گزارش تهران رسانه ؛ منیره الوند غیاثوند رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های شهرستان های استان تهران از برگزاری جلسه اضطراری هیات مدیره خانه مطبوعات در سالن جنبی همایش ملی چهل سالگی انقلاب و خدمات دولت تدبیر و امید اسلامشهر خبر داد و گفت : با توجه به تقاضای اعضای هیات مدیره مبنی بر برگزاری جلسه اضطراری هیات مدیره خانه مطبوعات برای تصمیم گیری پیرامون دو دستور جلسه مهم صبح امروز تشکیل جلسه دادیم و در جلسه درباره موارد مرتبط با هماهنگی های رسانه ای بحث و بررسی های مهمی انجام شد.
▫الوند تاکید کرد: در این جلسه با توجه به قبول استعفای سرکار خانم تقی بخشی یکی از اعضای هیات مدیره از عضو علی البدل جهت حضور در جلسه دعوت شد که تا جلسه آتی و عادی هیات مدیره به ایشان وقت داده شد نسبت به حضور در این جایگاه تصمیمات لازم را اخذ کنند و در صورت استنکاف از حضور ، هیات مدیره نفرات بعدی را به ترتیب جهت حضور در هیات مدیره دعوت خواهد کرد.
▫رییس هیات مدیره خانه مطبوعات در ادامه پس از تقدیر از تلاشهای بی وقفه میلاد زارعی مدیر خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران افزود : با توجه به اصرار مستمر آقای مهندس میلاد زارعی مدیر خانه مطبوعات علیرغم میل باطنی بنده و دیگر اعضای هیات مدیره مبنی بر پذیرش موضوع استعفای ایشان ، با توجه به احترام به دلایل ایشان ناگزیر استعفایشان مورد پذیرش قرار گرفته است.
▫وی ادامه داد : با توجه به ضرورت پیگیری امور خانه مطبوعات تا برگزاری مجمع عمومی سالیانه سرپرستی خانه مطبوعات توسط آقای امید یوزباشی از اصحاب رسانه پر تلاش و نمونه استان صورت خواهد پذیرفت.
▫الوند تاکید کرد: قطعا با هماهنگی هایی که آقای یوزباشی صورت خواهند داد شاهد شکوفایی دوچندان خانه مطبوعات خواهیم بود.
▫در ادامه جلسه رضا فغانی نایب رییس هیات مدیره خانه مطبوعات گفت: علیرغم مخالفت و عدم رضایت اینجانب و دیگر عزیزان برای قبول استعفای یکی از بهترین مدیران حوزه خانه های مطبوعات و رسانه وهای کشور ، استعفای آقای زارعی را پذیرفتیم اما این موضوع به معنای پایان مسیر آغاز شده نیست زیرا ایشان عضو اصلی هیات مدیره هستند و در کنار یکدیگر مسیر را ادامه خواهیم داد.
در پایان جلسه میلاد زارعی مدیر سابق خانه مطبوعات پس از تقدیر از مجموعه هیات مدیره خانه مطبوعات علی الخصوص ریاست هیات مدیره و همچنین تقدیر مورد به مورد از رابطان خانه مطبوعات در شهرستان ها و قائم مقام و مشاوران خانه گفت: با توجه به این مهم که در حال حاضر امور زیر ساختی فراوانی را با همکاری عزیزان هیات مدیره خانه مطبوعات بنا نهاده ایم و با توجه به اینکه در حال حاضر برای برخی امور شخصی همچون ادامه تحصیل و امور کاری همچون پروژه ملی که بر عهده اینجانب گذاشته شده است صلاح مجموعه بر آن است که فردی که می تواند بیشتر وقت صرف کند در این موقعیت مسئولیت را بعهده گیرد.
 وی تاکید کرد : البته بنده کماکان بعنوان عضو هیات مدیره یار و همراه هیات مدیره و مدیر عامل جدید خواهم بود و در حد بضاعت در پروژه های جاری مشارکت خواهم داشت. حلقه فعالیت شفاف باید ادامه داشته باشد و قطعا اگر نمیتوانیم وقت بگذاریم که خدمت کنیم باید برویم که با اشغال یک میز به همکاران و همراهانمان خیانت نکنیم.
در پایان جلسه اضطراری هیات مدیره خانه مطبوعات درباره موضوعاتی همچون نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تهران بحث و بررسی و تبادل نظر شد و راهکار استقرار دفاتر خانه مطبوعات در شهرستان ها توسط زارعی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات برای اعضای جلسه تشریح و تبیین شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت