جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

قربانی خبر داد؛

تشکیل شورای روابط عمومی کلان شهر تهران

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تشکیل شورای روابط عمومی کلان شهر تهران گفت: شورای روابط عمومی شهر تهران شورایی حرفه ای در عرصه شهر تهران است که به ریاست فرماندار تهران تشکیل جلسه خواهد داد.

تشکیل شورای روابط عمومی کلان شهر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران ضمن اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی ها در پاسخگویی به افکار عمومی، افزود: تشکیل شورای روابط عمومی شهر تهران برای ایجاد هماهنگی، تبادل اطلاعات و ارتقای وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی می تواند در راستای هم افزایی و تعامل سازمان ها ، ادارات، نهادها ، شرکت ها و ... نقش بسیار موثری ایفا کند.
ایمان قربانی در اولین نشست مجمع روابط عمومی شهر تهران به اهمیت و نقش اساسی روابط عمومی در حفظ و گسترش فعالیت سازنده سازمان تاکید کرد و افزود: روابط عمومی هر سازمان برای اثرگذاری و ارتقاء جایگاه با داشتن برنامه جامع وظایف سنگینی بر عهده دارد.
وی ادامه داد: روابط عمومی هر دستگاه و ارگان مبلغ و بیان کننده استعداد ها و توانایی های آن دستگاه است و در واقع به نوعی عملکرد و توانایی یک مدیر را به منصه ظهور می رساند از این رو رسالتی عظیم دارد.
قربانی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای روابط عمومی کلان شهر تهران گفت: شورای روابط عمومی شهر تهران شورایی حرفه ای در عرصه شهر تهران است که فرماندار تهران به عنوان رییس شورا ، مدیر روابط عمومی فرمانداری به عنوان دبیر شورا، هفت نفر از منتخبین به عنوان هیات رییسه شورا ، یک نفر به عنوان بازرس و یک نفر به عنوان خزانه دار این شورا انتخاب می شود وهفت کمیته تخصصی حاصل فعالیت این شورا است.
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران به برگزاری مستمر این نشست ها اشاره کرد و گفت: پس از تعیین اعضای شورا و کمیته های ذیل آن، اساسنامه با حضور اعضای مجمع تدوین خواهد شد.
گفتنی است در این نشست بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی مختلف تهران حضور داشتند که ضمن ارایه نقطه نظرات ، راهکارهایی در خصوص تقویت ارتباط و تعامل بهتر و گسترده بین سازمان ها ارایه نمودند.
همچنین "دکتر طهرانی" مطالبی در خصوص پارادایم مطالعات روند به عنوان ابزاری برای تصمیم گیری و برنامه ریزی در حوزه مدیریت روابط عمومی ارایه نمود.
مطالعات روند ، کاربرد اصول علمی برای شناسایی، تحلیل و طراحی روش ها به منظور بهینه سازی عملیات مدیریت با تمرکز بر فرآیند تصمیم است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت