چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

دیدار رسانه ای؛

انعکاس اخبار فشافویه در تهران رسانه

عوامل کانال خبری فشافویه نیوز با مسئولین تهران رسانه دیدار و گفتگو کردند و بر انعکاس اخبار فشافویه در تهران رسانه تاکید داشتند.

انعکاس اخبار فشافویه در تهران رسانه

به گزارش تهران رسانه ؛ در این دیدار مدیر مسئول تهران رسانه با بیان رصد هر روزه اتفاقات و اخبار محلی منطقه فشافویه، فعالیت خبری فشافویه نیوز را تحسین برانگیز خواند و از انعکاس اخبار این منطقه در تهران رسانه خبر داد.
علی اکبر قنبری نیز در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از آموزش های خبری از مسئولین تهران رسانه برای حضور در منطقه فشافویه دعوت به عمل آورد.

مسئولین تهران رسانه با ابراز تمایل به حضور در منطقه فشافویه اعلام کردند، تیم مدیریتی تهران رسانه با افتخار آمادگی دارد با حضور در منطقه فشافویه یک دوره آموزش سواد رسانه ای برای شهروندان علاقه مند برگزار کند.

دکتر بهمن شریفی فقیه در این نشست عنوان کرد؛ سواد رسانه ای از آموزش های هفتگانه مورد تاکید سازمان بین المللی یونسکو میباشد که در صورت اجرا شدن این طرح شرکت کنندگان در پایان دوره مدرک معتبر دریافت خواهند نمود .

آموزش سواد رسانه ای به‌ عنوان مهارتی جهت مصونیت از آسیب های رسانه است که منجر به افزایش  ظرفیت تحلیل شهروندان در مواجهه با رسانه ها شده و باعث می شود تا آنان به جای آنکه تسلیم محتوای پیام های رسانه ای شوند و منفعلانه هر آنچه دریافت می کنند بپذیرند، تلاش کنند تا به‌عنوان یک مخاطب فعال معنای نهفته در پیام ها را درک و به رمزگشایی و ارزیابی پیام ها بپردازند و برخوردی فعالانه با پیام های رسانه ای داشته باشند .
اگر شهروندان یک جامعه از سواد رسانه ای کافی برخوردار نباشند، قطعا نخواهند توانست در فضای سنگین رسانه ای جهان امروز، مسائل و وقایع را به درستی تعبیر و تفسیر کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت