نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

پرنیان اظهار کرد؛

ایجاد 12 هزار شغل در استان تهران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: با سرمایه‌گذاری انجام‌شده درمجموع برای 4 هزار شغل مستقیم ایجادشده و درمجموع ۱۲ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در استان تهران و در 10 ماه گذشته ایجادشده است.

ایجاد 12 هزار شغل در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ صابر پرنیان در حاشیه افتتاح شرکت تولیدی شهرک صنعتی قرچک اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی که صورت گرفته قرار بود ۲۰۰ واحد صنعتی را در سال ۹۷ به افتتاح برسانیم که خوشبختانه علیرغم تبلیغات سنگین ایادی استکبار، دشمنان نظام و انقلاب در ۱۰ ماه نخست سال ۲۲۰ واحد تولید و صنعتی به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: با توجه به اینکه تعداد افتتاح‌ها بیش از برنامه‌ریزی بوده و ۱۰ درصد از برنامه‌ریزی جلو هستیم و تا پایان سال این آمار افزایش خوبی خواهد داشت و نسبت به سال قبل ۳۰ درصد در افتتاح واحدهای صنعتی رشد داشته‌ایم.

پرنیان افزود: سرمایه‌ای که پیش‌بینی‌شده بود در سطح استان تهران و در حوزه شهرک‌های صنعتی ۶۰۰ میلیارد تومان بود که با ۵۰ درصد رشد بیشتر یعنی ۹۰۰ میلیارد تومان از طرف بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شد و این رشد نشان از حضور پرقدرت بخش خصوصی قوی و پای‌کار است.

وی تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری انجام‌شده درمجموع برای ۴ هزار شغل مستقیم ایجادشده است و به ازای هر شغل صنعتی ما ۳ شغل غیرمستقیم ایجاد شد، یعنی درمجموع ۱۲ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در استان تهران و در ۱۰ ماه گذشته ایجادشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: گاز شهرک صنعتی قرچک هم که جزء برنامه‌های ویژه‌ شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران است، لوله‌گذاری گاز شبکه‌ی داخلی انجام‌شده است و بحث مهم شهرک خط ورودی گاز است که تمهیداتی انجام‌شده است که امسال به امید خدا گاز تمام واحدهای مستقر در این شهرک وصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی قرچک یک شهرک زنده و در حال ساخت‌وساز است و در سال آتی یک موج عظیم اشتغال و سرمایه‌گذاری در این شهرک ایجاد می‌شود.

این مسؤول بیان داشت: این منطقه نیاز به رسیدگی بیشتر و نگاه ویژه مسوولان کشوری دارد و در آینده یکی از بهترین شهرک‌های استان تهران و زنده‌ترین شهرک‌های صنعتی و صنفی کشور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در خصوص روند فعالیت این شهرک یادآور شد: هم‌زمان با پروژه‌های متعدد زیرساختی، پروژه‌های ساخت‌وساز همچنین طرح‌های صنعتی در شهرک انجام می‌شود که جزء بی‌نظیرترین شهرک‌ها است کشور است که ساخت‌وساز و بهره‌برداری از شرکت هم‌زمان انجام می‌شود.

پرنیان خاطرنشان کرد: سال آتی سال شکوفایی، سال اشتغال و سال تولید ثروت در این منطقه است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت