چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

با حضور اقوام ایرانی؛

جشنواره نواهای سرزمین مادری در بومهن برگزار شد

جشنواره نواهای سرزمین مادری به همت انجمن موسیقی هستان پردیس و با حضور گروه‌های موسیقی در محل فرهنگسرای مهرشهر بومهن برگزار شد.

جشنواره نواهای سرزمین مادری در بومهن برگزار شد

به گزارش تهران رسانه ؛ مجتبی قارداشی اظهار داشت: این برنامه به همت انجمن موسیقی هستان پردیس و با حضور گروه‌های موسیقی درنا( موسیقی کرمانج)، پرنیان( موسیقی لری)، عاراض( موسیقی آذری)، کادوس( موسیقی گیلانی) و اجرای موسیقی کردی شاد همراه با نمایش موزیکال در محل فرهنگسرای مهر شهر بومهن برگزار شد.
در ادامه اظهار داشت: موسیقی نواحی در ایران گسترده و با پراکندگی بسیار زیاد است در این جشنواره هنرمندان از مناطق خراسان شمالی، کردهای کرمانج ، لرستان، آذربایجان ، سایر نواهای محلی ، سنت های فولکلور و شاعران محلی حضور داشتند.
رئیس انجمن موسیقی شهرستان پردیس گفت: شهر بومهن، بوم شهر اقوام ایرانی است و برگزاری جشنوراه استانی را در سال آینده در دست اقدام داریم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پردیس اظهار داشت: انجمن فعال موسیقی این شهرستان برنامه های خوبی در سطح شهرستان برگزار می کند و با وجود کمبود امکانات پاسخگوی مطالبات شهروندان هستند.
حجت الاسلام مجیدعبدالهی گفت:نواهای سرزمین مادری، یادآور دستان زیبای مادران پاکدامنی است که فرزندانی شایسته به جامعه امروز تحویل دادند و همه ما وظیفه داریم همانند مادران خود زندگی کنیم و فرزندانی شایسته به جامعه آینده تحویل بدهیم.
حمید زاهدی رئیس کمسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر بومهن ضمن تقدیر از حضور هنرمندان موسیقی در این جشنواره اظهار داشت: به منظوررفع مشکلات فرهنگسرای مهر و حمایت از هنرمندان ، شورای اسلامی و شهرداری بومهن کمک هزینه ای به مبلغ 100 میلیون تومان در اختیار این فرهنگسرا قرار می دهد.
گفتنی است ، در خاتمه مراسم با اهدای لوح تقدیر از هنرمندان حاضر در جشنواره تقدیر شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت