جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

در برج میلاد تهران؛

در مراسمی از اپلیکیشن شیک رخ رونمایی شد

بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه زیبایی با حضور جمعی از اساتید و صاحب نظران طراز اول کشور در حوزه مدیریت با محوریت ارتباط با مشتریان، تبلیغات و برند سازی سالن های زیبایی در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

در مراسمی از اپلیکیشن شیک رخ رونمایی شد

به گزارش تهران رسانه ؛ به نقل از روابط عمومی شیک رخ “بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه زیبایی” روز شنبه ۲۷ مرداد ماه با حضور جمعی از اساتید و صاحب نظران طراز اول کشور در حوزه مدیریت با محوریت ارتباط با مشتریان، تبلیغات و برند سازی سالن های زیبایی به میزبانی قانون گستر و مجموعه شیک رخ و دیگر اسپانسرها در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم اساتید به نامی همچون استاد بلوریان تهرانی درمورد ارتباطات موثر جهت افزایش و حفظ مشتریان در سالن‌های زیبایی انتقال تجربه نموده، سپس استاد حاجی زاده مشاور ارشد سالن های زیبایی و مهندس نیما کیمیایی با معرفی ۷ عامل موفقیت برای برندسازی قوی سالن‌های زیبایی سخنرانی خود را ایراد کرده و استاد وحید حاجی زاده با ارائه مطالب خود در زمینه حقوق کار، سالن داران را با ابعاد حقوقی و قضایی کار با آرایشگران آشنا نمودند.

بعد از ارائه مطالب و اصول تئوریک موفقیت در حوزه زیبایی نوبت به بزرگداشت افراد موفق و فرهیختگان این حوزه رسید وآقایان حسین گوهری و محمد حسین رضایی به نمایندگی از مجموعه شیک رخ با اهدای تندیس یادبودی به این عزیزان که اسامی ایشان به قرار زیر است تجلیل نمودند:

استاد نادر بهمن آبادی
استاد مصطفی باقری
استاد شهاب موءمنی
استاد پندار بختیاری
استاد حمید یونیک
استاد مسعود دهقان
استاد ارسلان سلیمان زاده

سپس گوهری مدیرعامل مجموعه شیک رخ روی سن حاضر شدند و به معرفی اپلیکیشن شیک رخ (سامانه رزرواسیون سالن های زیبایی) پرداختند. مهندس گوهری بعد از معرفی شیک رخ به عنوان یک حلقه ی واسط و تسهیل کننده روابط بین آرایشگران و مشتریان، مشکلات موجود در سر راه مشتریان برای نوبت گیری از سالن های زیبایی (زمان جست و جوی حضوری، هزینه ارتباط تلفنی، عدم شفافیت قیمت در بازار زیبایی و…) را بیان نموده وهمچنین از معضلات پیش روی مدیران سالن های زیبایی(عدم شفافیت در برنامه کاری و زمانی سالن، زمان بر بودن و هزینه بر بودن نوبتدهی تلفنی، گران بودن تبلیغات گسترده و…) هم سخن گفتند.

مهندس گوهری همچنین به بررسی راه حل هایی از جمله: ساده سازی دسترسی مشتریان به تمام اطلاعات سالن ها و قیاس آن ها با هم، کم حجم تر شدن کار مدیران سالن ها، بسترسازی لازم برای ارائه پکیجی خدمات و ایجاد فضای رقابتی بین سالن ها برای ارتقا عملکرد و … برای عبور از این معضلات پرداخت و در انتها با معرفی صفحاتی از اپلیکیشن شیک رخ چگونگی حل این مشکلات توسط شیک رخ را بیان نمود.

از نکات جالب این گردهمایی حضور میهمانانی ویژه از جمله پرفسور حمید سلطانی بنیانگذار و رئیس دانشگاه لیبرتی آمریکا بود.

از اتفاقات دوست داشتنیی که هر آرایشگر یا فعال حوزه زیبایی راغب به تجربه آن است، سرگرم شدن با طنازی بمب خنده ایران حسن ریوندی با لطیفه های آرایشی و زیبایی است که این محفل رو بیش از پیش جذاب نمود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت