چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

طارانی خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه بهاره در اسلامشهر

در آستانه فرا رسیدن نوروز و ایام خرید پایان سال شهروندان، نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با 400 غرفه از 15 تا 25 اسفندماه در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بهاره در اسلامشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ وحید طارانی با اشاره به افتتاح نمایشگاه بهاره در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن نوروز و ایام خرید پایان سال شهروندان، نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با 400 غرفه از 15 تا 25 اسفندماه در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: انواع پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، خشکبار، مایحتاج عمومی شهروندان و کالاهای تنظیم بازار در غرفه‌های تعیین شده در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر سپس با اشاره به مزایای برگزاری این نمایشگاه افزود: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار و البته با در نظر گرفتن کیفیت اجناس عرضه می‌شود و نظارت کاملی بر روی عملکرد واحدها صورت می‌گیرد.

طارانی تصریح کرد: در برپایی نمایشگاه بهاره که از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه با همکاری فرمانداری، شهرداری، اداره صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌ها، امور صنفی و نیروی انتظامی برگزار می‌شود تلاش شده تا توجه ویژه‌ای به کیفیت کالاها صورت گیرد و در جهت حمایت از کالاهای تولید داخل از عرضه اجناس فاقد کیفیت و غیرایرانی در صورت وجود کالایی مشابه ایرانی جلوگیری به عمل آید.

وی در پایان با اشاره به استقبال بی‌نظیر شهروندان در سنوات گذشته از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت تهیه غرفه در این نمایشگاه می‌توانند تا تاریخ 15 اسفندماه سال جاری به اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر واقع در ابتدای خیابان نواب، جنب اداره تأمین اجتماعی مراجعه و یا با شماره تلفن 56119349 تماس حاصل کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت