چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

هر دوهفته یکبار صورت می گیرد؛

ملاقات عمومی مدیران با جوانان ورامین

معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین گفت: زیرساخت ها برای ایجاد نشاط اجتماعی جوانان در ورامین فراهم شود.

ملاقات عمومی مدیران با جوانان ورامین

به گزارش تهران رسانه ؛ عباسعلی سعیدیان صبح سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ورامین که با حضور اعضاء کارگروه ستاد ساماندهی امور جوانان در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد طی سخنانی اظهار داشت: مسائل مربوط به فعالیت جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راستا ساماندهی حوزه جوانان نیازمند برنامه ریزی منسجم ،همه جانبه و فراگیر می باشد چرا که افراد نمی توانند به تنهایی در این امور تصمیم گیری کنند.

سعیدیان افزود : انجام کارهای حوزه جوانان نباید تنها بر اساس شرح وظایف سازمانی و برای رفع تکلیف باشد بلکه باید با برنامه ریزی دقیق ، منسجم و به عنوان اولویت برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: همه شهروندان به خصوص جوانان ما نیازمند نشاط اجتماعی بیشتری هستند که دستگاه های متولی این امر باید زیر ساخت های مناسب را فراهم کنند.
سعیدیان با تأکید بر لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان بیان داشت: برنامه های انجام شده در زمینه اوقات فراغت باید در نوجوانی صورت گیرد و برای جوانان نیز باید غنی سازی اوقات با جدیت دنبال شده و برای آن برنامه ریزی هدفمندی صورت گیرد و آموزش و پرورش و اداره ارشاد باید فرهنگ سازی در زمینه اوقات فراغت را در دستور کار خود قرار دهند و مربیان و مشاوران رایگان را در اختیار جوانان قرار دهند تا جوانان داوطلبانه مراجعه و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به لزوم پیوند دانشگاه و بازار کار گفت: یکی از مشکلات امروز جامعه ، وجود رشته های تحصیلی دانشگاهی است که جامعه نیاز کمتری به آن دارند ، اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید با تفکر خلاق و تعامل با دانشگاه در زمینه نیازسنجی در زمینه تحصیلات دانشگاهی اقدام کند.

گفتنی است که در پایان این جلسه اجرای طرح مشاوره رایگان روسای ادارات به تصویب رسید و مقرر شد تا روسای ادارات هر دو هفته، یک روز را برای ملاقات عمومی با جوانان و ارائه مشاوره شغلی و تحصیلی به آنان اختصاص دهند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت