چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

امام جمعه شهریار خواستار شد؛

محکومیت اقدام معاون سیاسی فرمانداری شهریار

امام جمعه شهریار گفت: استاندار تهران قول داده که موضوع معاون سیاسی فرمانداری شهریار حل شود به شیوه‌ای که دلخواه مردم است و فرماندار نیز همین قول را داده است .

محکومیت اقدام معاون سیاسی فرمانداری شهریار

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت‌الاسلام موسی سالمی امام جمعه شهریار ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره و محکومیت اقدام معاون سیاسی فرمانداری شهریار اظهار داشت: بعد از فرماندار دومین مقام در اداره فرمانداری معاون سیاسی و انتظامی است ولی معاون سیاسی فرمانداری شهریار در روز مهندس پیامی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر می‌کند و این روز را به یکی از سران فتنه تبریک می‌گوید که موجی از اعتراض را در شهرستان به وجود آورد.

وی افزود: ایشان با این پیام ثابت کرد که حامی فتنه است در حالی یک مسوول نباید به هیچ وجه حامی فتنه باشد و این افراد حامی فتنه نباید لباس مسوولیت را بر تن کنند و بعضی‌‌ها نیز در سال‌های اخیر در پی گذشت جامعه و نظام از این افراد هستند که به هیچ وجه قابل گذشت نیست زیرا امنیت جامعه را به‌هم زدند.

امام جمعه شهریار بیان داشت: ضربات این افراد در سال ۸۸ به شخص خاصی نبود و هدف آن‌ها مملکت و انقلاب بود و ۹ ماه تمام به کشور توهین کردند، به مملکت خسارت وارد کردند، شعارهای مبنایی نظام را زیر سوال بردند، به عزای سیدالشهدا(ع) توهین کردند و به نماز جمعه توهین کردند که هیچ وجه قابل بخشش نیست و آنقدر خسارت مادی و معنوی به این مملکت وارد کردند که طبق گفته رهبری سال‌ها طول می‌کشد تا ملت عمق این فتنه را درک کنند.

وی ادامه داد: مسوولین محترم از مردم خجالت بکشید و عزل جزای افرادی است که از سران فتنه حمایت می‌کنند و آقای استاندار محترم و معاون سیاسی استانداری موضع خود را در این خصوص مشخص کنید و حمایت مسوول در جمهوری اسلامی واقعا جای تعجب دارد.

امام جمعه شهریار خاطرنشان کرد: جناب آقایان مسوولین عالی رتبه کشوری و استانی اگر شخصی مثل ایشان برای تصدی پست معاون سیاسی مطرح شود و این اقدام را در حمایت از فتنه انجام داده باشد آیا شما در ارزشیابی ایشان را قبول می‌کنید که اگر اجازه دهید شما نیز حامی فتنه هستید و اگر اجازه نمی‌دهید پس اقدام عاجل را انجام دهید.

سالمی گفت: آیا معاون سیاسی شهریار در متن عذرخواهی خود از تفکر فتنه و سران فتته برائت جسته است بلکه مثل همان شخصی که از او حمایت کرده به تفکر خود ادامه می‌دهد، آیا سران فتنه از تفکر و صحبت‌های خود اعلام برائت کردند.

وی ادامه داد: این عذرخواهی به هیچ وجه قابل قبول نیست و آقای فرنیاپور باید اعلام کند که آن شخص در چه زمینه‌ای مهندس است، آن آقا در زمینه تخریب نظام، تخریب اصل ولایت فقیه، تفرقه، جاسوسی و بازکردن پای دشمنان در کشور است و شما به ایشان تبریک می‌گوید و این تفکر نباید ادامه پیدا کند.

امام جمعه شهریار تصریح کرد: استاندار قول داده که موضوع حل شود به شیوه‌ای که دلخواه مردم است و فرماندار نیز همین قول را داده است و در این مدت ایشان در فرمانداری حضور نخواهد یافت و منتظر اقدام استاندار تهران و فرماندار شهریار هستیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت