چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

اصناف رسانه؛

آغاز به کار 2 نمایشگاه بهاره در شهرستان دماوند

نمایشگاه بهاره از 10 اسفند ماه سال جاری به مدت 12 روز در دو شهر رودهن و دماوند با 280 غرفه برپا شده است.

آغاز به کار 2 نمایشگاه بهاره در شهرستان دماوند

به گزارش تهران رسانه ؛ رضا میرزا کریمی در خصوص برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان دماوند، اظهار داشت: این نمایشگاه از 10 اسفند ماه سال جاری به مدت 12 روز در دو شهر رودهن و دماوند با 280 غرفه برپا شده است.
وی با بیان اینکه 80 غرفه در شهر دماوند و 200 غرفه در شهر رودهن برپا شده است، افزود: شهروندان می توانند اقلام موجود در این دو نمایشگاه را با تخفیف 10 تا 35 درصدی نسبت به دیگر فروشگاه ها تهیه کنند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه 15 غرفه در اختیار اقشار ضعیف و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار می گیرد، تصریح کرد: در این نمایشگاهها علاوه بر اقلام اساسی مردم به ویژه پوشاک، کیف و کفش، اقلام تنظیم بازار اعم از گوشت گرم و منجمد، مرغ و انواع میوه نیز توزیع خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند با بیان اینکه همچنین در سه شهر شهرستان فروشگاه‌های فوق‌العاده دایر می‌شود، گفت: همچنین در راستای خدمات رسانی بهتر، در شهرهای کیلان، آبسرد و آبعلی مغازه‌هایی به صورت فروش فوق‌العاده پیش بینی شده است تا مردم برای خرید شب عید خود دسترسی بهتری داشته باشند.
میرزا کریمی در خصوص شرایط اجاره غرفه توسط متقاضیان خاطر نشان کرد: افراد میتوانند با مراجعه به اتاق اصناف شهرستان دماوند نسبت به اجاره غرفه ها از یک میلیون و 200 تا یک میلیون و 500 هزار تومان اقدام کنند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند تاکید کرد: افراد متقاضی که دارای پروانه کسب در این شهرستان هستند از تخفیف ویژه ای در خصوص اجاره غرفه ها بهره مند خواهند شد.
وی اضافه کرد: به منظور برقراری نظم در این دو نمایشگاه دفاتر بازرسی اصناف شهرستان دماوند در هر دو نمایشگاه مستقر و آماده دریافت شکایات احتمالی و همچنین نظارت بر قیمت گذاری و فروش انواع کالاها در نمایشگاه هستند.
لازم به ذکر است نمایشگاه بهاره شهر رودهن در محل پارک پرچم و همچنین نمایشگاه بهاره شهر دماوند در محل بلوار شاهد همانند سنوات گذشته برپا است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت