چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

با حضور هنرمندان؛

تقدیر از فعالان فرهنگی و رسانه ای دارالفنون

مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران برگزار شد.

تقدیر از فعالان فرهنگی و رسانه ای دارالفنون

به گزارش تهران رسانه ؛ مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون برگزار شد.

این مراسم در ساعت ١٦روز دوشنبه سیزدهم اسفندماه ١٣٩٧ با حضور علی امینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، زرین مو مدیر روابط عمومی ارشاد تهران و تعدادی از اساتید، هنرمندان، و اعضای باشگاه عکاسان دارالفنون برگزار شد.
ابتدای این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز گردید.
در ادامه این مراسم محمد مهدی تدین موغاری مدیر مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون به حضار خیرمقدم گفت و از حضور مسولین دراین مراسم تشکر کرد.
سپس علی امینی رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران گفت؛ هنر بود که تمدن بشری را ایجاد کرد و آنچه ماندنی است هنر است، همچنین از تمامی کسانی که در گرامیداشت مراسمی که روز 22 .بهمن برگزار گردید شرکت کرده و فعالیت نمودند تشکر کرد
علی امینی گفت؛ جریان انقلاب اسلامی به عنوان حرکتی ارزشمند همواره به عنوان الگویی خاص در منطقه و دنیا وجود دارد و در این زمینه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره حرکت عظیم انقلابی ملت ایران همواره قابل تقدیر و احترام است و برخود لازم دانستم با حضور در جمع شما ضمن تشکر از حضور ارزشمندتان مراتب تشکر و قدردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران را ابراز دارم.
امینی به تعداد هیات علمی، اساتید و تعداد قابل توجه هنرجویان و حجم خدمات فرهنگی هنری دارالفنون اشاره کرد و گفت؛ چنین مراکزی باعث افتخار و دلگرمی هستند.
وی گفت؛ آموزشگاه دارالفنون با مدیریت خوب آقای تدین یکی از آموزشگاه های توانمند و مایه دلگرمی با خدمات آموزشی عالی است که در سطح کشور وجود دارد و وظیفه ما است که تمامی هنرمندان را تقدیر کنیم و باعث افتخار ماست در جمع هنرمندان باشیم.
لازم به ذکر است که این مراسم با هدف تقدیر از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای که در برپایی باشکوه غرفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران همکاری داشته اند برگزارگردید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت