نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

دوشنبه 1403/02/24

محسنی بندپی عنوان کرد؛

لزوم اصلاح طرح هادی در روستاهای استان تهران

تصویب طرح‌های جامع، هادی و روستایی در استان تهران روندی طولانی دارند که این روند باید اصلاح شود.

لزوم اصلاح طرح هادی در روستاهای استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به شناسایی 26 مشکل عمده تهران در شورای راهبردی استان اظهار داشت: آلودگی هوا، ناوگان حمل و نقل عمومی، مدیریت پسماند و مسائل زیست محیطی از عمده‌ترین مشکلات استان تهران است.

وی سپس با اشاره به کمبود سرانه‌های آموزشی و فرهنگی به ویژه در شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: در تمامی زیرساخت‌ها از جمله سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی استان تهران با مشکل جدی روبه‌رو است که در این راستا سند بودجه‌ریزی عملیاتی استان تهران برای نخستین بار در کشور اجرایی می‌شود.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به لزوم اصلاح طرح هادی در روستاهای استان افزود: تصویب طرح‌های جامع، هادی و روستایی روندی طولانی دارند که این روند باید اصلاح شود و علاوه بر این بازآفرینی بافت‌های فرسوده نیز یک قانون است که این باید در اولویت فعالیت‌های معاون عمرانی جدید قرار گیرد.

محسنی بندپی ادامه داد: اقدامات عمرانی نظیر تکمیل کمربندی پاکدشت نیازمند تلاشی مضاعف است و حتی برای رفع این مشکل باید شبانه‌روزی کار کرد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت گردشگری استان خاطرنشان کرد: استان تهران به ویژه روستاهای آن از جاذبه گردشگری بسیاری برخوردار است که متأسفانه ناشناخته مانده‌اند و بهره‌مندی از آن نیازمند تدوین طرح جامع گردشگری است و در این راستا تعاونی‌های 33گانه از جمله تعاونی زیتون باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت