چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

شهرداری اعلام کرد؛

اجرای طرح استقبال از بهار در شهر شریف آباد

مسئول واحد اداری و کارگزینی شهرداری شریف آباد از برگزاری جلسه طرح استقبال از بهار۹۸ و اجرای آن در این شهر خبر داد.

اجرای طرح استقبال از بهار در شهر شریف آباد

به گزارش تهران رسانه ؛ امیرحسین خواجه حسینی مسئول واحد اداری و کارگزینی شهرداری شریف آباد از برگزاری جلسه طرح استقبال از بهار۹۸خبر داد و صورتجلسه مذکور به شرح ذیل می باشد :

در ابتدای جلسه ذبیح اله عباسپور به عنوان دبیر جلسه (طرح استقبال از بهار۹۸)سخنان خود را به بندهای نامه ارسالی از استانداری در خصوص برنامه های استقبال از بهار متمرکز کردند.

این نامه در قالب ۱۳ بند است که مقرر گردید اقدامات لازم و گزارش تصویری از اقدامات صورت گرفته در این بندها تهیه و تا تاریخ ۱۵/۰۱/۹۸ به استانداری ارسال شود.

بند۱: این بند که در خصوص زیبا سازی فضای سبز شهری بود در این رابطه مقرر شد واحد های فضای سبز و تأسیسات برای ایجاد فضای مفرح برای مسافران نوروزی ،گلکاری گل های فصلی معابر و بوستان های شهر و نور پردازی میادین ، معابر و فضاهای شهری که در حال انجام می باشد را هرچه سریع تر به پایان برسانند و همچنین در بحث شستشوی جداره های شهر، از آنجاییکه رنگ آمیزی جداول سطح شهر به تازگی صورت پذیرفته ، مقرر شد جهت شستشو و تنظیف جداول ونیوجرسی سطح شهر اقدامات لازم توسط واحد خدمات شهری انجام و تبلیغات غیر مجاز امحاء گردد. روشنایی پارکها و اماکن عمومی ،آبنماها و المان های شهری توسط واحد تأسیسات احیا وآماده بهره برداری گردد.

برای سرویس های بهداشتی عمومی سطح شهر نیز مقرر گردید پیمانکار مربوطه نسبت به تأمین شوینده های چشمه ها ، تنظیف مرتب و رفع مشکلات روشنایی آن جهت سرویس دهی مناسب اقدام نماید و همچنین نسبت به تأمین نیروی خدماتی تمام وقت در ایام نوروز جهت نظافت سرویس ها اقدام نماید.

بند ۲: در اجرای این بند که در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ویژه جشن های نوروزی بود مقرر شد برای این منظور واحد روابط عمومی با همکاری خدمات شهری نسبت به ایجاد پایگاه فرهنگی و چاپ بروشور های گردشگری و برپایی چادر عشایری با هدف احیای سنتهای اصیل ایرانی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی وغرفه های مخصوص کودکان با همکاری و مساعدت اداره گردشگری شهرستان پاکدشت اقدام نماید .

همچنین مقرر شد واحد های اصناف و تاکسیرانی نسبت به ایجاد جان پناه مورد نیاز و ساماندهی پارکینگ میدان الغدیر اقدامات لازم را به عمل آوردند.

مقرر گردید در راستای اجرای بند ۲ این صورتجلسه ، چادر عشایری و موسیقی سنتی همانند سنوات گذشته در محل میدان الغدیر که در ورودی شهر قرار دارد ایجاد و میزبان مسافران نوروزی گردیده و فضایی شاد و مفرح برای گردشگران ایجاد کند جهت نیل به این هدف و اجرای برنامه های نوروزی ستاد ،مقرر گردید واحد امور مالی نسبت به تأمین هزینه های برپایی چادر قبل از سال نو اقدام نماید.

بندهای ۳و۴: دو بند مورد اشاره در خصوص کنترل برنامه های چهارشنبه آخر سال و رفع نواقص تجهیزات آتش نشانی بود مقرر شد واحد روابط عمومی برای آخرین چهارشنبه سال نسبت به نصب بنرهای هشدار دهنده در سطح شهرو انجام اطلاع رسانی به شهروندان اقدام و واحد آتش نشانی با تجهیز خودروهای آتش نشانی واستقرار اکیپ های آتش نشانی در میادین و معابر سطح شهر، آمادگی کامل جهت مواجهه با حوادث احتمالی را داشته باشند. جمع آوری لاستیک ها و نخاله های سطح شهر، تخلیه سطل های زباله سطح شهر و... با همکاری واحد خدمات شهری صورت پذیرد.

بند۵: این بند در خصوص ساماندهی دستفروشان در هفته آخر سال می باشد برای این منظور مقرر شد واحد سدمعبر ضمن هماهنگی با واحدها و مراجع ذیربط ، اقدامات لازم را به عمل آورد .

بند۶: این بند به موضوع تمهیدات ویژه برای غباروبی و زیارت مزار شهدا اشاره کرده بود مقرر شد تهیه گلاب و شاخه گل به همراه دعوت از مسئولین ادارات ، نهادها و اطلاع رسانی به شهروندان جهت زیارت اهل قبور و شهدای بانام وگمنام و همچنین هماهنگی جهت سرکشی مسئولین شهر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط واحد روابط عمومی انجام و نظافت اماکن مربوطه توسط واحد خدمات شهری صورت پذیرد.

بند۷:در خصوص نظارت بر کشیک نیروهای اداری مقرر شد واحد اداری نسبت به تهیه لیست کشیک ایام عید و ارسال آن به استانداری و فرمانداری و ... اقدام نماید.

بند۸: برای ایجاد هماهنگی و همکاری با کلیه دستگاه های امدادی و خدماتی مقرر شد هیچ خودروی اداری در ایام نوروز از شهرداری خارج نشده و در اختیار تیم نوروزی قرار گیرددر این راستا واحد موتوری می بایست نسبت به تعمیر و تجهیز آنها قبل از نوروز اقدام نماید.

بند۹: در اجرای این بند که در خصوص عدم سکونت و استقرار در بستر حریم رودخانه ها و مکان های حادثه خیز می باشد مقرر گردید واحد روابط عمومی نسبت به چاپ بروشورهای تبلیغاتی و نصب بنرهای اطلاع رسانی اقدام و در بروشورهای تبلیغاتی بابت عدم اسکان در معابر اصلی شهر ، جاده ترانزیت امام رضا (ع) ، حریم مسیل های سطح شهر و مکان های حادثه خیز ،آموزش های لازم را ارائه و بوستان ها و اماکن قابل اسکان مسافران در شهر شریف آباد معرفی گردد.

بند ۱۰: جهت ساماندهی و به روز کردن تجهیزات تدارکاتی شهرداری مقرر شد واحد کارپردازی نسبت به تهیه غذای پرسنل کشیک در ایام عید اقدامات لازم را انجام دهد.

همچنین مقرر گردید در ایام عید با مدیریت آقای تهرانی به عنوان دبیر ستاد بحران شهرداری و با محوریت واحد خدمات شهری واحد های فنی و عمران، آتش نشانی ،تاکسیرانی ضمن حفظ آمادگی کامل خود در ایام عید ، در زمان وقوع حوادث احتمالی اقدامات لازم را به عمل آورند.

در خصوص بند های ۱۱-۱۲-۱۳: مقرر شد واحد های فضای سبز ،خدمات شهری و فنی عمران با محوریت دبیر ستاد نوروزی و با استقرار نیروهای مورد نیاز و نصب پلاکاردهای اطلاع رسانی در مناطق تفرجگاهی و بوستان ها و... تمهیدات لازم را به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه حریق احتمالی در تفرجگاه ها و بوستان های سطح شهرپیش بینی نموده و تمامی واحدهای ذیربط ، همکاری و هماهنگی لازم و کامل را در جهت تحقق اهداف ستاد اجرایی نوروزی و پاکسازی معابر ،لکه گیری مسیرهای اصلی درون شهری و ... با آقای عبدالحسین پازوکی دبیر ستاد نوروزی بعمل آورند.

واحد فنی عمران در خصوص لکه گیری سطح شهر قبل از سال نو اقدام و با توجه به اینکه هرگونه حفاری از تاریخ ۱۵/۱۲/۹۷ ممنوع می باشد ،واحد فنی عمران مسئولیت نظارت بر این امر را به عهده خواهد داشت .

مقرر گردید واحد موتوری ،آقای هادی غلامی را به عنوان راننده جرثقیل چند منظوره امدادی سریعاً جهت آموزش به مراجع مربوطه معرفی نماید. مقرر شد آقای محمدرضا پازکی مسئول واحد پلیس ساختمانی نسبت به تنظیم لیست کشیک پرسنل گشت ساختمانی و نظارت مضاعف در ایام نوروزجهت جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز اقدام وگزارش روزانه به مسئولین شهرسازی ،بازرسی و حراست ارائه نماید.

با توجه به تجربیات ارزنده و موفق آقایان عبدالحسین پازوکی و حمید تهرانی در اجرای برنامه های سنوات گذشته ستادهای نوروزی شهرداری، مقرر گردید آقای پازوکی به عنوان دبیر ستاد تسهیلات نوروزی ۹۸معرفی و حکم دریافت نماید. همچنین آقای تهرانی به عنوان دبیر ستاد بحران، نظارت مستقیم بر امور اجرایی واحد های آتش نشانی ،پلیس ساختمانی ،سد معبر و تاکسیرانی و تمامی واحد های ذیربط را در تمامی ایام عید بر عهده داشته باشند.

مقرر شد واحد تاکسیرانی نسبت به تهیه و تنظیم شیفت تاکسی های سطح شهر و پرسنل ناظرجهت ایاب و ذهاب مسافرین و نظارت بر ترافیک نوروزی اقدام و لیست مربوطه را به دبیر ستاد ارائه نماید.

همچنین در پایان خواجه حسینی گزارشی از عملکرد یک ساله واحد اداری و کارگزینی ارائه داد. از جمله اقدامات صورت گرفته در خصوص به روز رسانی دستگاه های ساعت زنی و حضور و غیاب جدید پرسنل در واحد های خارج از مکان شهرداری ،بحث ارتقا گروه پرسنل کارگری و پیگیری عناوین شغلی و گروه پرسنل کارمندی ،ساماندهی پرسنل شرکتی ،معرفی دبیر ستاد تسهیلات نوروزی ،معرفی دبیر ستاد بحران و همکاری با استانداری و ... را خاطر نشان کردند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت