جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

بیات نژاد خبر داد؛

حمایت از 180 هزار معلول در استان تهران

16 هزار زن سرپرست خانوار و بیش از 180 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان تهران قرار دارند.

حمایت از 180 هزار معلول در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ به نقل از روابط عمومي بهزيستي استان تهران، داریوش بیات‌نژاد شامگاه شنبه در مراسم گلریزان بهزیستی شهرستان دماوند که در اردوگاه مصطفی خمینی شهرستان دماوند برگزار شد اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که در سازمان بهزیستی وجود دارد اما حضور خیّرین بخش بزرگی از این چالش‌ها را برطرف کرده است.

وی با بیان اینکه 16 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان تهران قرار دارد تصریح کرد: بیش از 180 هزار معلول در استان تهران تحت پوشش بهزیستی هستند، محرومیت و گرفتاری در حوزه عملکردی سازمان بهزیستی در شهرستان‌های مختلف و استان تهران قابل قیاس با هیچ استانی نیست و در 10 ماه گذشته در بسیاری از مسائل اگر حضور افراد نیک و خیّر نبود در بسیاری از کارها به مشکل برمی‌خوردیم.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران سپس با اشاره به حکم مقام معظم رهبری پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی افزود: خوشبختانه تدبیر مقام معظم رهبری سبب شده تا همه ارکان حاکمیت در کنار یکدیگر قرار گیرند و پیشگیری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به صورت جدی و کار جهادی از سوی مسئولان دنبال شود.

بیات‌نژاد بیان کرد: در حال حاضر شاهد افزایش 3.5 برابری پرداخت مستمری هستیم که هر چند مطلوب نیست اما منحصر به فرد بوده همچنان که در بخش توانبخشی نیز در طول 3 سال اخیر با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده‌ایم که اگر خیّرین نبودند قطعا در این حوزه با مشکلات بسیاری روبه رو بودیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات معیشتی بخش عمده‌ای از افراد جامعه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با شرایط خاصی روبه‌رو هستیم ولی مردم هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در طول هشت سال جنگ تحمیلی علی‌رغم همه سختی‌ها انسجام و وحدت خود را نشان دادند و احساس مسئولیت داشتند و اگر در حال حاضر مشکلی برای مردم به وجود آمده این به ما مسئولان بازمی‌گردد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت