چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

امام جمعه کن؛

با پشت میزنشینی نمی توان به مشکلات مردم پی برد

امام جمعه کن با بیان این که مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی شود، بر اتحاد مسئولین و بهره گیری از تمام سلایق تاکید کرد.

با پشت میزنشینی نمی توان به مشکلات مردم پی برد

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام یحیی صالح نیا در خطبه های نماز جمعه امروز کن گفت: امید به شایسته شدن در کسی بیشتر است، که بر بدی های خود آگاه شده و به سرعت از آن ها دوری کند.

وی افزود: بدی ها، با خوبی ها در مقایسه ها آشکار می شود، یکی از آسیب های عمده ای که در کشور ما مشاهده می شود، تشتت و تفرقه در کار در عین تاکید زبانی بر وحدت در جامعه و مسئولین است.

صالح نیا اضافه کرد: امروز وحدت ۱۶ کشور اروپایی که مرزها را برداشته و در خیابان ها، شهرها و رستوران های خود از همه اقوام و کشورها حضور دارند، همان دعوت به وحدتی است، که اسلام تاکید دارد، این همان واعتصموبه حبل الله جمیعا ولاتفرقو است، که در اتحادیه اروپا دقیقا عملی شده است.

وی اضافه کرد: امروز در ایران هرکسی برای خودش فکر و عمل می کند و تصمیم می گیرد، باید بدانیم، ما اگر باهم باشیم، بیشتر رشد کرده و انسان های تنها به عقب برمی گردند.

وی گفت :امروزه جامعه ما درگیر عقب ماندگی های معنوی، مادی، تحصیلی، کاری، سرمایه ظاهری ومحبت مردم است.

امام جمعه کن گفت: چرا روسای جمهور ما از رقبای خود استفاده نکردند، این فاصله موجب هدر رفتن نیروهای قوی و کارآمد و جوان می شود.

وی با اشاره به تناقض موجود بین حرف و عمل مسئولین در اداره کشور گفت: با پشت میزنشینی نمی توان به مشکلات مردم پی برد، مسئولینی که از حل مشکلات حرف می زنند، به نظرات کارشناسان خبره و توانمند و دلسوز توجه مرده و به آن ها میدان برای کار بدهند.

صالح نیا درپایان گفت: مسئولین باید از اختیارات خوداستفاده کرده و به بهانه سلامت مردم با کوبیدن سرمایه سرشار طب سنتی ایرانی و اسلامی سلامت مردم را به خطر نیندازنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت