چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

شهریور خبر داد؛

احداث اولین شهرک خدماتی در شمیرانات

اولین شهرک خدماتی، صنفی در شهرستان شمیرانات در حال شکل گیری است که سال آینده شاهد به بار نشستن ثمره این اتفاق خواهیم بود.

احداث اولین شهرک خدماتی در شمیرانات

به گزارش تهران رسانه ؛ سیاوش شهریور بعد از ظهر یکشنبه در شورای اداری شمیرانات طی سخنانی گفت: نوروز می‌تواند، تبدیل به وحدت سرزمینی در برابر دشمنان کشور شود و خواهش می‌کنم، اگر بین همکاران، محله‌ها، منطقه و روستا نزاع و کدورتی است، در آستانه نوروز این کدورت‌ها را پایان برید.

وی از اعتبار هزار میلیارد تومانی شمیرانات در دولت دوازدهم خبر داد و گفت: در حوزه کارآیی اجتماعی اتفاقات خوبی افتاد و شمیرانات اولین شهرستانی در کل کشور است، که مجهز به فیبر نوری شد، که می‌تواند سبب پیشرفت روستاها و شهرستان شود، این فیبر یک فرصت مهم برای پیشرفت است.

فرماندار شمیرانات به بهره مندی این شهرستان از مواهب الهی و طبیعت بکر اشاره کرد و افزود: باید این سرمایه‌ها به ثروت پایدار برای جوانان این شهرستان تبدیل شود و حتی یک جوان بیکار در شمیرانات نداشته باشیم.

وی افزود: اولین شهرک خدماتی- صنفی در این شهرستان در حال شکل گیری است، که سال آینده شاهد به بار نشستن ثمره این اتفاقات در شمیرانات خواهیم بود.

شهریور اضافه کرد: پویش پیشگیری از سرطان سینه زنان در شمیرانات شکل گرفت، که جای خوشحالی است، اما متأسفانه شاهدیم، که شمیرانات بیشترین آمار طلاق در ایران را دارد، که باید تلاش کنیم، که دامنه طلاق و آسیب‌های اجتماعی را در این شهرستان کاهش دهیم.

نماینده عالی دولت در شمیرانات گفت: در سال جاری ۱۵ درصد کاهش طلاق را شاهد بودیم، که سعی داریم با برنامه ریزی مناسب به کاهش ۳۵ درصدی آمار طلاق در این شهرستان در سال جاری دست پیدا کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت