جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

نصیرشهر رسانه؛

شناسایی 135 رشته انشعاب غیرمجاز در نصیرشهر

در مدت 11 ماهه سالجاری تعداد 135 رشته انشعاب غیر مجاز و یا انشعابات مشترکین متخلف که مبادرت به بهره برداری غیرمجاز پشت کنتوری کرده بودند شناسائی و اقدامات لازم جهت صدور اخطاریه انجام شد.

شناسایی 135 رشته انشعاب غیرمجاز در نصیرشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ اصغر صبری به اجرای برنامه های زمانبندی شده در خصوص ساماندهی شبکه های آبرسانی اشاره و بیان کرد: از ابتدای سالجاری و همزمان با پروژه اصلاح شبکه ها اقدامات لازم مربوط به حذف، جمع آوری، نوسازی خطوط قدیمی و فرسوده و همچنین موضوع ساماندهی، بهسازی، جمع آوری و تبدیل به مجاز انشعابات غیر مجاز در دستور کار قرار گرفته است.
وی ضمن تشریح پروژه مذکور یاد آور شد: این عملیات از اواسط فروردین ماه امسال و در نصیرشهر به منظور ساماندهی و ارتقاء بخشی آب آشامیدنی شهروندان و نیز دریافت حقوق انشعابات انجام شد.
به گفته صبری، تاکنون 110 مورد از این انشعابات پس از تکمیل پرونده و اخذ تعهدات لازم از مالکان مربوطه به مجاز تبدیل شده و اقدامات لازم در خصوص جمع آوری و تبدیل به مجاز باقیمانده انشعابات مذکور در دست انجام است.
مدیر امور آبفای نصیر شهر تاکید کرد: متاسفانه با وجود انشعابات غیرمجاز شاهد هدرروی بخش قابل توجهی از آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین به دلیل استفاده غیر مجاز و غیر اصولی از آب شرب بودیم که این موضوع موجب برهم خوردن معادلات مربوط به تامین و توزیع آب آشامیدنی به نسبت مشترکین با آمار موجود می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا شناسائی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز جزو یکی از برنامه های ثابت و در دستور کار امور قرار دارد و به طور مستمر انجام خواهد شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت