جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

اطلاعیه منتشر شد؛

اسکان مسافران در بقاع متبرکه استان تهران

در پی بارش شدید برف و باران و احتمال در راه ماندن برخی مسافرین و زائران در محورهای مواصلاتی، خادمان بقاع متبرکه استان تهران آمادگی اسکان و امداد رسانی و خدمت رسانی به مسافران را دارند.

اسکان مسافران در بقاع متبرکه استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تهران همچون سال های گذشته در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی و زائران بوده و در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری به ملت شریف خدمت رسانی می کنند.
بر اساس این اطلاعیه، در پی بارش شدید برف و باران و احتمال در راه ماندن برخی مسافرین و زائران در محورهای مواصلاتی خادمان این بقاع متبرکه آمادگی اسکان و امداد رسانی و خدمت رسانی به مسافران را دارند و استفاده از همه ظرفیت های بقاع متبرکه استان تهران در راستای ارایه خدمات شایسته به مردم در این روزها به مدیران بقاع متبرکه و اعضای هیات امنا امامزادگان ابلاغ شده است.
بر همین اساس تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری براساس دستورالعمل صادره موظف به پذیرش و اسکان مسافران و در راه ماندگان بوده و بر اساس دستور جدید به دیگر بقاع متبرکه، آنان نیز باید به مسافران نوروزی که به دلیل وضعیت جوی خاص ایجاد شده و دچار مشکل شده اند پذیرای مسافران و کسانی که به دلیل برف و باران و سیل امکان ادامه سفر را ندارند باشند و اماکن مذهبی و در بقاع متبرکه بین راهی این استان به صورت موقت اسکان داشته تا خطرات احتمالی برطرف شود.
مسافران و زائران می توانند تا پایان تعطیلات نوروزی و متعادل شدن و ضعیت جوی از امکانات کلیه امامزادگان و بقاع استان تهران استفاده کرده و ضمن بهره مندی از فضای معنوی و نورانی امامزادگان از خدمات ایجاد شده توسط اداره اوقاف استان تهران استفاده کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت