چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

طاهری عنوان کرد؛

اولویت اصلی سال 98 منابع طبیعی در استان تهران

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: وظیفه اصلی ما حفاظت از عرصه های منابع طبیعی است که این وظیفه در سال 98 با رویکرد پیشگیرانه از اولویت خاصی برخوردار است.

اولویت اصلی سال 98 منابع طبیعی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در مراسم دیدار نوروزی با کارکنان این اداره کل ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و فصل شکوفائی طبیعت گفت: وظیفه اصلی ما حفاظت از عرصه های منابع طبیعی است که این وظیفه در سال 98 با رویکرد پیشگیرانه از اولویت خاصی برخوردار است.

مهندس احمد طاهری افزود: با تدابیر اتخاذ شده و با اجرای طرح گشت ویژه نوروزی و آماده باش کامل نیروهای منابع طبیعی خوشبختانه امسال و در طول تعطیلات نوروزی ما کمترین تخلف را در اراضی ملی داشتیم که این موضوع باید در طول سال با جدیت استمرار داشته باشد.

وی اظهار داشت: امسال اصلاح هندسی و اجرای طرح کاداستر اراضی ملی به عنوان گامی مهم در تثبیت مالکیت دولت در دستور کار این اداره کل قرار دارد که به صورت جدی دنبال خواهد شد.

طاهری به بارش های اخیر در استان تهران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: امسال نزولات جوی خوبی برای استان تهران داشتیم که در برخی نقاط با سیلاب همراه بود اما بواسطه تمهیدات در نظر گرفته شده و آمادگی دستگاه های مختلف مشکل خاصی برای استان بوجود نیامد.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران اقدامات آبخیزداری انجام شده در سال 97 را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: فعالیت های بسیار خوبی در خصوص اجرای پروژه های آبخیزداری در سال گذشته از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به مرحله اجرا درآمد که تأثیر بسزائی در کنترل سیلاب های اخیر و کاهش فرسایش خاک و خسارات احتمالی داشته است.

وی با عنایت به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامگذاری شده است بیان داشت: برای تحقق بخشیدن به این مهم نیازمند همدلی و تلاش مضاعف هستیم که با استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل های موجود و با عزم و اراده ای جدی انشاء ا... شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت