چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

پردیس رسانه؛

رونمایی از سند توسعه شهرستان پردیس

از سند توسعه شهرستان پردیس رونمایی شد تا دستگاه‌های دولتی از این سند در برنامه های خود برای رشد و توسعه شهرستان پردیس استفاده کنند.

رونمایی از سند توسعه شهرستان پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ امیراله حقیقی روز چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس در سال 98 که با حضور پروانه مافی، نماینده مجلس، معاونان فرماندار و سایر روسای ادارات برگزار شد، ضمن تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اقدامات دولت ترامپ در تروریستی خواندن سپاه از روی ذلت بود.
وی افزود: به منظور اعلام حمایت خود از سپاه، همه ما در کمپین من یک سپاهی هستم، شرکت کردیم و با حضور در این کمپین پاسخ دندان‌شکنی به ترامپ و استکبار جهانی دادیم.
فرماندار شهرستان پردیس گفت: تکریم ارباب‌رجوع وظیفه دینی و قانونی ما است ، هیچ قصوری پذیرفته نیست و حضور روسای ادارات در جلسات و کارگروه‌ها و رسیدگی به امور مردم الزامی است.
معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس با ارائه گزارش از شورای هماهنگی مدیریت بحران در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر جلساتی برگزار و کلیه دستگاه‌ها در آماده باش بودند در این ایام مرخصی کلیه مدیران و اعضای شورای هماهنگی لغو و اطلاع رسانی به طور گسترده انجام شد.
نوید عباسی افزود: بازدیدهای مستمر، تخلیه منازل در معرض خطر سیل، پایش مستمر خروجی آب سد لتیان توسط امور آب و پایش وضعیت رودخانه جاجرود، عواملی بودند که طی بارندگی‌های مستمر در سطح شهرستان برای شهروندان مشکل ایجاد نشد.
وی ضمن تقدیر از شهرداری ها و بخشداری ها اظهار داشت: آب گرفتگی های جزئی با حضور به موقع دستگاه‌های خدمات رسان مرتفع شد.
معاون عمرانی فرماندار گفت: در روز دوازدهم فروردین تخلیه آب سد لتیان در نیمه شب با حضور و نظارت فرماندار و روسا صورت گرفت و با نظارت مسئولین روز طبیعت نیز بدون حادثه برگزار شد.
عباسی گفت: بازگشایی و لایروبی انهار در سطح شهرستان در دست اقدام است تا برای بارش‌های جدید مشکل آبگرفتکی در هیچ نقطه از شهرستان نداشته باشیم.
وی افزود: امداد رسانی به مناطق سیل زده از ساعات اولیه حادثه توسط هلال احمر و شهروندان انجام شد و برپایی موکب ها را در استان خوزستان در دست اقدام داریم.
فرمانده نیروی انتظامی در این نشست اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال 16 میلیون سفر نوروزی در استان انجام شد که به دلیل مسدود بودن چالوس حجم بالایی از خودروها از مسیر هراز ، فیروزکوه و شهرستان پردیس تردد داشتند.
سرهنگ غلامرضا حسنوند گفت: سال گذشته 16 مورد مصدوم جاده ای داشتیم که امسال به 9 نفر کاهش یافت، کاهش تلفات جاده ای نشان از تاثیرگذاری اطلاع رسانی نیروی انتظامی در بهینه سازی فرهنگ رانندگی کاربران جاده ای دارد.
وی افزود: اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان نیز در کاهش تصادفات موثر بود.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری سارقان در طرح نوروزی اظهار داشت: در این طرح، 80 نفر سارق در ایام تعطیلات دستگیر و 50 درصد این افراد روانه زندان شدند و در ایام تعطیلات 38 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و... را در حوزه انتظامی داشتیم.
حسنوند گفت: برخی مصوبات شورای ترافیک هنوز اجرایی نشده است ، با پی گیری‌های صورت گرفته، چارت سازمانی کلانتری فاز 11 مسکن مهر پردیس ابلاغ و پس از خریداری تجهیزات و امکانات این مرکز آماده به کار است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: توزیع انواع گوشت گرم، سرد، مرغ، شکر و برنج در طی سال جدید در نقاط مختلف شهرستان صورت گرفته که در کل 13 تن گوشت گرم، 70 تن برنج، 50 تن شکر، 108 تن سیب، 122 تن پرتقال تا 15 فروردین در 3 منطقه از بومهن و 4 منطقه از پردیس توزیع ‌شده است.
حجت فضلعلی گفت: نظارت برقیمت ها به صورت روزانه توسط دو تیم بازرسی و 64 گشت مشترک بین دستگاه‌ها انجام ‌شده و از 1372 واحد بازرسی ، 230 پرونده تشکیل ‌شده که در کل 282 میلیون ریال جریمه به واحدهای متخلف اعلام شده است.
مدیرعامل آزاد راه تهران ـ پردیس اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه ما در سال جدید، ادامه آزاد راه تهران ـ پردیس به آبعلی و پلور است و در صورتی که زیر ساخت ها مشکلی نداشته باشند، ادامه آزاد راه را طی دو مرحله و کمتر از دوسال به پلور خواهیم رساند.
سعید غفوری با اشاره به اهمیت ادامه آزاد راه خاطر نشان کرد: در مواقع بحرانی گره ترافیکی باز خواهد شد .




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت