جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

مصطفی گواهی بیان کرد؛

آرایشگری، نیازمند نگاهی نو

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، گزارشی از عملکرد 4 ساله این اتحادیه را ارائه نمود.

آرایشگری، نیازمند نگاهی نو

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در ابتدا ضمن دعوت از آرایشگران مردانه دارای جواز شهر تهران به شرکت در انتخابات هیأت مدیره این اتحادیه، گزارش کوتاهی از عملکرد 4 ساله اتحادیه را منتشر نمود.
گواهی ضمن اشاره به موضوع نرخ گذاری در این صنف گفت؛ متاسفانه با سیاست غلط مدیریتی، این صنف در موضوع نرخ گذاری در سطح خیلی پائینی قرار داشت که با پیگیری های صورت گرفته و جلسات متعدد با مسئولین ذی ربط، نرخ گذاری عادلانه در این صنف طی 4 سال گذشته صورت پذیرفت.
وی در خصوص موضوع بهداشت صنف افزود؛ در گذشته واحدهای صنفی آرایشگر موظف بودند تا روپوش الزاما سفید رنگ داشته باشند و دیوار و کف آرایشگاه نیز می بایست تمام سنگ انجام میشد که با پیگیری های صورت گرفته و جلسات متعدد با مسئولین وزارت بهداشت، موضوع تمام سنگ نمودن دیوار آرایشگاه ها منتفی شد و آرایشگران بر اساس سلیقه و طراحی دکوراسیون اختصاصی می توانند از روپوش های رنگبندی نیز استفاده نمایند.
ایشان همچنین اشاره ای به حدود صنفی در این صنف کرد و افزود؛ در سال های بین 88 تا 93 با پیگیری های صورت گرفته توانستیم حدود صنفی را که در گذشته به آن توجه نمیشد به صنف بازگردانیم که متاسفانه در سال 93 با تصمیم دولت و تصویب قانون اتاق اصناف در مجلس، مجدد حدود صنفی در کلیه اصناف کشور برداشته شد و این موضوع هیچگونه ارتباطی به تصمیمات اتحادیه ها ندارد و نخواهد داشت.
رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در ادامه به موضوع دانشگاهی نمودن این صنف اشاره کرد و افزود؛ با پیگیری های صورت گرفته و جلسات متعدد با مسئولین دانشگاه جامع علمی-کاربردی، برای اولین بار این اتحادیه مجری برگزاری دوره تک پودمان سرپرستی سالن آرایش و پیرایش گردیده است و به زودی این مرکز دایر خواهد شد.
گواهی همچنین اشاره ای به مسابقات و جشنواره های صنفی کرد و گفت؛ برای اولین بار توانستیم اولین جشنواره مدل مو مردانه را در تهران و کشور برگزار کنیم و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانستیم اولین ژورنال مدل مو مردانه را با نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور چاپ و توزیع نمائیم.
مصطفی گواهی همچنین در خصوص فعالیت زیر نرخ مصوب آرایشگران در تهران گفت؛ عده ای از آرایشگران بدون جواز با آرایش نمودن زیر نرخ مصوب، اخلال در فعالیت آرایشگاههای دارای جواز ایجاد نموده اند که می بایست تعزیرات حکومتی و اداره اماکن نیروی انتظامی با این صنوف برخورد قانونی نمایند که ما هم پیگیر این موضوع هستیم تا فعالیت این قشر از آرایشگران نیز قانونی گردد و با دریافت جواز کسب به خانواده بزرگ آرایشگران مردانه تهران ملحق گردند.
رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در پایان اشاره ای به انتخابات هیأت مدیره این صنف کرد و افزود، طبق فراخوان اعلام شده، انتخابات هیأت مدیره اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در روز سه شنبه ششم شهریور ماه از ساعت 9:30 صبح لغایت 2 بعدازظهر در ساختمان اتحادیه برگزار می گردد که در همینجا از تمامی اعضاء محترم صنف دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و نشاط خود در پای صندوق رأی، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نمایند و توجهی به بداخلاقی های صورت گرفته که توسط عده ای فرصت طلب که در این ایام تلاش می کنند با تهمت و تخریب، عملکرد اتحادیه را زیر سئوال ببرند نداشته باشند.

 

آگهی فراخوان انتخابات اعضای اتحادیه صنف آرایشگران مردانه شهرستان تهران




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت