نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

سپاه رسانه؛

خدمات سپاه استان تهران به سیل زدگان

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران از بسته بندی ۴ هزار بسته اقلام توسط سپاه سیدالشهدا برای مردم سیل زده پلدختر خبر داد.

خدمات سپاه استان تهران به سیل زدگان

به گزارش تهران رسانه ؛ سرهنگ علیرضا حیدرنیا در خصوص موکب های مستقر در شهر پلدختر استان لرستان جهت کمک به سیل زدگان اظهار داشت: به منظور پشتیبانی از مردم سیل زده پل دختر اقلام بسته بندی می‌شود و همه کمک‌های مردمی و خیرین به مردم سیل زده خرم آباد تحویل داده شده و بسته‌های مواد غذایی به صورت هدفمند تقسیم می‌شوند.

حیدرنیا افزود: بسته بندی اقلام به صورت تفکیک شده صورت گرفته و در نظر داریم این بسته‌ها در هفته آینده به دست مردم عزیز سیل زده پلدختر برسد تا بتوانند این بسته را تا ۲۰ روز استفاده کنند.

وی در ادامه نکته قابل توجه و زیبا این اقدامات صورت گرفته در سیل اخیر را در خودجوش و مردمی بودن این کمک‌ها دانست وگفت: پاسداران و بسیجیان و نیروهای بسیجی همگی شانه به شانه و دلسوزانه در این مناط و مناطق کار کرده و بسته‌ها را اماده می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران بیان داشت: اهدا اقلام از روز حادثه تا کنون بسیار زیاد است و نکته حائز اهمیت در خصوص این اقلام این است که به دست جامعه هدف برسد که تمام تلاش‌های صورت گرفته در این راستااین مورد بوده که تمام این کمک‌ها که به دست امانت در دست ما است به مردم سیل زده برسد.

ما به جز این انبارهای ملزومات و انبارهای خوراکی ۲ اشپزخانه در پادگان شهید رستگار است که ۲ موکب در آن مستقر شده و در این ۲ موکب بیش از ۲ هزار پرس غذا به صورت روزانه در وعده‌های شام و ناهاذر تهیه کرده به پل دختر برای گروه‌های جهادی و مردم سیل زده ارسال می‌کنند و گفتنی است که حتی یک کیلو برنج هم در اختیار موکب ها از طرف ما داده نشده و این کمک‌ها همگی به صورت داوطلبانه مردمی بوده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت