چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

شمیرانات رسانه؛

حضور 16 هزار تبعه غیرمجاز افغان در شمیرانات

حدود 20 هزار تبعه غیرمجاز افغان در سطح شهرستان شمیرانات حضور داشتند که در جهت اجرای مصوبات کمیسیون مقابله با اتباع غیرمجاز تاکنون 4 هزار نفر آنها جمع آوری و به کشورشان بازگردانده شده اند.

حضور 16 هزار تبعه غیرمجاز افغان در شمیرانات

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شمیرانات از جمع آوری اتباع افغان غیرمجاز شهرستان تا پایان نیمه اول سال جاری خبر داد.
همایون دهاقین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: مراکز خدمات رسان و دستگاه های اجرایی از جمله رستوران ها و شهرداری های زیر پوشش فرمانداری شمیرانات مکلف هستند از به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در فعالیت های خدماتی و عمرانی خودداری کنند.
دهاقین بیان اینکه اکنون حدود 16 هزار تبعه غیرمجاز افغان در سطح شهرستان حضور دارند اظهار داشت: جمعیت اتباع مذکور در نیمه پایانی سال گذشته 20 هزار نفر برآورد شده بود که در جهت اجرای مصوبات کمیسیون مقابله با اتباع غیرمجاز تاکنون 4 هزار نفر آنها جمع آوری و به کشورشان بازگردانده شده اند.
وی ضمن اعلام اینکه آمار جمعیتی اتباع غیرمجاز در برخی از روستاهای شهرستان از جمعیت بومی و ایرانی بیشتر است ابراز نگرانی کرد و گفت: حضور اتباع غیرمجاز در کشور مشکلات اجتماعی متعددی را به وجود می آورد که میطلبد تمام مسئولان مربوطه اهتمام لازم در راستای ساماندهی و جمع آوری آنها را به کار گیرند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به کارگیری اتباع غیرمجاز منجر به افزایش بیکاری در شرایط فعلی جامعه که با مشکلات اشتغال مواجه هستیم، می شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت