جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

شمیرانات رسانه؛

شوراها باید در زمینه آموزش های عمومی تلاش کنند

فرماندار شمیرانات اظهار داشت: شوراها باید در زمینه های آموزش های عمومی، حفظ اشتغال، انضباط روستایی، بهبود شاخص های فرهنگی، توسعه اجتماعی و ... تلاش کنند.

شوراها باید در زمینه آموزش های عمومی تلاش کنند

به گزارش تهران رسانه ؛ سیاوش شهریور روز یکشنبه در همایش تبیین نسبت شوراها و مردم سالاری دینی افزود: قطعاً باید حاکمیت را موظف به استفاده از نظریات شوراها در سیاست گذاری کنیم.
وی با بیان اینکه شوراها را نیز باید نقد کنیم تاکید کرد: این نهاد مردم محور باید به نفع مردم در حوزه سیاست گذاری ورود کنند و تمام موضع گیری، همت و توان شوراها باید معطوف به توسعه، شکوفایی، نجات ملی و ایجاد یک سرمایه اجتماعی ضد فساد و استبداد باشد.
فرماندار شمیرانات ابراز کرد: برخی از اعضای شوراهای اسلامی برخلاف اکثر آنها که شریف و خدمتگذار هستند گرفتار فساد شده اند که منجر به ورود قوه قضائیه شده است.
وی افزود: گاهی تصمیمات نادرست یا مداخله نامشروع در یک شهر، روستا یا بخش منجر به تبدیل شر به یکی از عنصرهای اساسی زندگی اجتماعی در منطقه می شود.
شهریور خاطرنشان کرد: بسیاری از اختلافاتی که در شهرها و روستاها شاهد هستیم ثمره تصمیمات کارگزاران دولت و اعضای شوراهاست.
وی با بیان اینکه باید تصمیم به نقد خود بگیریم افزود: همانطور که قوه قضائیه ورود می کند تا شر را از دامن دولت کم کند شوراها هم باید نسبت به این امر حساس شده و تلاش کنند خود را از منجلاب تصمیماتی که ایجاد شر در حوزه های مختلف می کند، نجات دهند.
فرماندار شمیرانات اذعان داشت: جامعه در حال توسعه ایرانی مشکلاتی دارد که نمایان نیست اما در حال نهادینه شدن در ذات ماست؛ اینکه حقوق عمومی را در نظر نمی گیریم، حقوق شهروندی را پایمال می کنیم و دانش و تکنیک و گفت و گوگریز هستیم از مشکلات یک جامعه در حال توسعه تلقی می شود.
شهریور اظهار داشت: شوراها باید در زمینه های آموزش های عمومی، حفظ اشتغال، انضباط روستایی، بهبود شاخص های فرهنگی، توسعه اجتماعی و ... تلاش کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت