چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

استاندار تهران؛

بیست درصد اقتصاد کشور در استان تهران است

استاندار تهران با بیان اینکه ۲۰ درصد اقتصاد کشور در استان تهران است، گفت: فعالیت بیشتر مسؤولان باعث مهار توطئه دشمنان می‌شود.

بیست درصد اقتصاد کشور در استان تهران است

به گزارش تهران رسانه ؛ محمدحسین مقیمی در افتتاحیه پروژه‌های عمرانی شهرداری دماوند‌ اظهار کرد: از اینکه توفیق حضور در دماوند داشتیم و شاهد دستاوردهای دولت در این شهرستان بودیم خداوند متعال را شاکریم.

وی افزود: خدمات دولت در طی پنج سال قبل بسیار ارزشمند بوده که باید از این عملکرد دفاع کنیم؛ روزی که این دولت کار خود را آغاز کرد، تورم لجام گسیخته، سرمایه‌گذاری نامطلوب و اشتغال اسف‌بار بود.

*دولت به‌هم گسیختگی مشکلات سال‌های گذشته را برطرف کرد

استاندار تهران ادامه داد: امروز دولت توانسته موفقیت‌های بسیاری به دست آورد؛ درست است که ارز افزایش یافت و کنترل اوضاع کار سختی بوده، اما دولت تلاش بسیار زیادی به عمل آورد و توانست کنترل لازم را داشته باشد، روال طبیعی تخصیص ارز ادامه پیدا کند و تجار امنیت خود را احساس کنند‌.

مقیمی اضافه کرد: به‌هم ریختگی که دیگران در سال‌های گذشته ایجاد کرده بودند را دولت توانست با تلاش بسیار مهار کند؛ امروز لازم است که بحث کارشناسی انجام شود و اقتصاددانان بگویند چه اقداماتی باید انجام شود.

وی تصریح کرد: ۲۰ درصد اقتصاد کشور در استان تهران است و باید سرمایه‌گذاران اعتماد خود را حفظ کنند و در این خصوص، از دولت برای این امر قدردانی شود؛ در هفته دولت طرح‌های زیادی افتتاح می‌شود و امروز سه طرح شهرداری دماوند کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

*مرکز شهر دماوند سال‌ها پمپ بنزین نداشت

استاندار تهران اظهار داشت: شوراها به عنوان نمایندگان مردم به خوبی شهر را اداره می‌کنند و در مرکز شهر دماوند سال‌ها پمپ بنزین وجود نداشت و سختی زیادی وجود داشت، اما با تدبیر شورا و فعالیت شهرداری دماوند این مشکل حل شد.

مقیمی گفت: احداث جایگاه سی.ان.جی از نیازهای دماوند بود که امروز به افتتاح رسید یا پارکینگ طبقانی از نیازهای اصلی شهر بود که برنامه‌ریزی و عملیات احداث آن کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به این‌که جاهایی که مسؤولان دست به دست هم دهند، کارهای بزرگی انجام می‌شود، افزود: امروز در شرایط بسیار خاصی قرار داریم و دشمن تلاش‌می‌کند در این جنگ موفق باشد؛ این ما هستیم که باید با فعالیت بیشتر در عدم موفقیت دشمن تلاش‌ها را به نتیجه برسانیم؛ به خصوص امروز همه باید وقت خود را بگذاریم و ترفندهای آن‌ها را خنثی کنیم.

*لزوم تلاش بیشتر برای مهار توطئه‌های آمریکا

استاندار تهران گفت: برجام را آمریکا کنار گذاشت و اکنون باید تلاش کنیم که اقدامات آمریکایی خنثی شود تا اقتصادی پویا و فعال داشته باشیم و این هم لازمه‌اش فعالیت بیشتر است.

مقیمی در آخر گفت: دماوند از نظر اقتصادی مهم است و تمام تلاش فرماندار و بخشداران و ادارات باید این باشد که به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی کمک کنیم تا کار به راحتی انجام دهند و درآمد و اشتغال بسیاری ایجاد شود و نگذاریم واحدی تعطیل گردد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت