نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

بابایی اظهار نمود؛

رصد عملکرد روابط عمومی ادارات در استان تهران

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران گفت؛ با تاکید مستقیم استاندار تهران، پس از ماه مبارک رمضان ارزیابی و رصد عملکرد روابط عمومی های ادارات استان تهران اجرایی خواهد شد.

رصد عملکرد روابط عمومی ادارات در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر بابایی مدیرکل روابط عمومی واموربین الملل استانداری تهران در مراسم نکوداشت روابط عمومی های برتر و خبرنگاران شهرستان شمیرانات گفت: خبرنگاران بازوان توانمند روابط عمومی ها هستند به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات دکتر بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در مراسم نکوداشت روابط عمومی های برتر و خبرنگاران شهرستان شمیرانات افزود: علت انتصاب افراد غیرمتخصص در سمت روابط عمومی در برخی نهادها را نوع نگاه سنتی بعضی مدیران به این حوزه دانست و گفت: روابط عمومی پل ارتباطی چندجانبه است لذا باید خوب ببیند و خوب عمل کند.
وی گفت: روابط عمومی در شرایط کنونی به دلیل سنتی بودن نوع نگاه برخی از مدیران به این حوزه با چالش هایی روبه رو است که باید برای تغییر آن حرکت کنیم.
بابایی ضمن بیان اینکه خبرنگاران بازوان توانمند روابط عمومی ها هستند اظهار داشت: کار روابط عمومی نباید به عکاسی و خبرنویسی محدود باشد؛ روابط عمومی ها در تولیدمحتوا و مهندسی افکار نیز باید نقش داشته باشند.
بابایی گفت :که رسانه ها باید عملکرد روابط عمومی ها را نقد کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که سطح کیفی و میزان تولید خبر روابط عمومی ادارات در ارزیابی ها مطلوب نباشد به مدیرکل مربوطه تذکر کتبی با امضای استاندار مبنی بر کم کاری مدیر شهرستان ابلاغ می شود.
بابایی تصریح کرد: این اقدام بسیار جدی و مورد تاکید مستقیم استاندار تهران است که پس از ماه مبارک رمضان پس از ارزیابی و رصد عملکرد روابط عمومی ها اجرا خواهد شد.
وی بیان کرد: روابط عمومی ها با اینکه مسئولیت گسترده ای دارند و بیشترین فرسایش را دارند، کمتر دیده می شوند.

فرماندار شمیرانات در مراسم نکوداشت روابط عمومی های برتر و خبرنگاران شهرستان شمیرانات گفت: روابط عمومی ها رابط میان سازمان ها و مردم هستند که از این حیث نقش تاثیرگذاری دارند.
سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات در مراسم نکوداشت روابط عمومی های برتر و خبرنگاران شهرستان شمیرانات گفت: گزارش ها و مطالب نقادانه خبرنگاران می تواند به بهبود عملکرد مدیران کمک کند و در بسیاری از موارد کارساز باشد لذا انتظار داریم که در این زمینه بیشتر فعالیت کنند.

وی افزود: اینک که خلق سرمایه اجتماعی بسیار دشوارتر از گذشته است، افرادی که در حوزه روابط عمومی و ارتباطات فعالیت دارند باید گام های مثبتی در این مسیر برداشته و امید را در جامعه افزایش دهند.

دکترشهریور اظهارداشت: روابط عمومی ها رابط میان سازمان ها و مردم هستند که از این حیث نقش تاثیرگذاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: دنیای ارتباطات و فناوری روز به روز در حال گسترش لذا روابط عمومی ها نیز باید توجه کنند که تنها با مدیر مجموعه ارتباط نداشته بلکه روابط گسترده ای داشته باشند.

دکترامین بابایی همچنین با حضور در دفتر بانوان با ناهید موسوی مسئول امور بانوان فرمانداری شمیرانات دیدار و گفتگو کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت