نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

چهارشنبه 1403/02/26

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس؛

لزوم توجه ویژه به شهر گلستان

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس گفت: گلستان پر تراکم ترین شهری است که فقط ۱۵۰ هکتار زمین خالی دارد.

لزوم توجه ویژه به شهر گلستان

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) گلستان که با حضور معاون وزیر کشور، استاندار تهران طی سخنانی اظهار داشت: ما چیزی جز کار در این ۲ شهرستان نمی شناسیم و همه مسئولین این شهر سربازان نظام و اسلام هستند که برای بهروزی این منطقه مشغول زحمت می کشند.

نوروزی در ادامه افزود: شهرستان بهارستان با جمعیت ۷۰۰ هزار نفری دارای ۱۰۷ هزار دانش آموز است و در مقایسه با اسلامشهر که ۸۰ هزار دانش آموز دارد قابل مقایسه نیست، گلستان پر تراکم ترین و مظلوم ترین شهر است و ۱۵۰ هکتار زمین بیشتر ندارد و تمام زمین آن ساخته شده است و چیز دیگری باقی نمانده است که در آن مدرسه ساخته شود.

وی با بیان اینکه زمانی سلطان آباد ناحیه ای از شهر رباط کریم محسوب می شد گفت: مالک آن ناحیه با استانداری تهران توافق کرد از هر ۱۰ قطعه کوی گلستان۲ قطعه به شهرداری هدیه کند و بعد این قطعات به یک قطعه تقلیل یافت و همه می دانند که وقتی یک زمین کشاورزی بخواهد تفکیک شود سهم بیشتر به شهرداری تعلق می گیرد و در این مورد همان عدد تقلیل یافته نیز تعلق نگرفته است و در نهایت این مالک توسط یک قاضی محکوم شد که باید سرانه های ورزشی اداری و خدماتی را تحویل دهد و ۵ سال این پرونده در تجدید نظر است و خواهش ما این است که این پرونده رسیدگی شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس اظهار داشت: این شهر گورستان ندارد و مدارسش در حال تخلیه هستند و اگر سیل و زلزله بیاید این شهر از داشتن هلال احمر و اداره انتقال خون محروم است.

نوروزی بیان داشت: تقاضای دیگر ما برای پارک شهدای گلستان است که این پارک خراب شد تا خانه سازی به جای آن صورت بگیرد و باید بگوییم که این اقدام ظلم به مردم این منطقه است و خواهش ما این است که این مسئله پیگیری شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت