چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پردیس رسانه؛

حمایت از مشاغل خانگی در شهرستان پردیس

معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پردیس گفت: در راستای حمایت از مشاغل خانگی تاکنون 126 طرح تسهیلات دریافت کردند و 83 طرح باقی مانده تا پایان سال 98 تسهیلات 20 میلیون تومانی با 4 دردصد سود را دریافت خواهند کرد.

حمایت از مشاغل خانگی در شهرستان پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ مجید صبوری اظهار داشت: در حوزه مهارت آموزی و کارورزی، ادارات کار و فنی و حرفه ای موظف به پی گیری جدی این حوزه شدند و مقرر شد دستگاه‌هایی که در حوزه اشتغال و اقتصاد فعالیت دارند با هماهنگی دستگاه‌های استانی نقش پر رنگ تری برای اشتغالزایی در سال جدید داشته باشند.
وی تاکید کرد: در سال جدید، دستگاه‌هایی که در اجرای طرح عملکرد مناسبی در همراهی با دولت و شهرستان نداشته باشد در نحوه ادامه همکاری آنها بازنگری لازم اعمال خواهد شد.
معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به لزوم بازنگری در برخی از قوانین ارائه تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک‌های عامل، اظهار داشت: اصلاح برخی از قوانین بانکی به منظور حمایت از رونق تولید ضروری به نظر می رسد، بسیاری از قوانین نه تنها تولید را تسهیل نمی کنند بلکه موانعی برای تولید محسوب می شوند.
صبوری افزود: واحدهای تولیدی بسیاری از نحوه ارائه تسهیلات بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغالزایی شکایت دارند، اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید و تولید کنندگان راهکار مناسبی برای تسهیل و حمایت از تولید خواهد بود.
وی با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها خاطر نشان کرد: دولت، سال گذشته در راستای حمایت از تولید و اشتغال در حوزه صنعت ، شهر و روستا و عشایر تسهیلات مناسبی با سود 4 تا 6 در صد ارائه کرد و بانک‌ها با دستورالعمل های داخلی که برخی از آنها در تضاد با دستورالعمل اجرایی دولت هستند عملکرد مناسبی نداشته و ندارند.
معاون برنامه ریزی فرماندار گفت: در بسیاری از موارد تولید کنندگان در راستای تهیه طرح های توجیهی، اعتباری و فنی باید هزینه های زیادی را پرداخت کنند که در نهایت از خیر دریافت وام می گذرند.
صبوری با اشاره به سایر مشکلات تولید کنندگان شهرستان پردیس اظهار داشت: قرار گیری مناطق صنعتی شهرستان در مناطق چهار گانه محیط زیست یکی دیگر از مشکلات تولید کنندگان برای توسعه فضای کار و اشتغال است، طرح ساماندهی مناطق صنعتی شهرستان پردیس در کمیته زیر بنایی دولت تصویب شده و در صورت تصویب نهایی در هیات دولت؛ تولید کنندگان این منطقه می توانند مجوز توسعه کارگاه ، پایان کار و جواز رسمی خود دریافت کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت