چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

امام جمعه پیشوا؛

افتتاح باغ ملی در پیشوا

خطیب جمعه پیشوا با اشاره به افتتاح باغ ملی پیشوا گفت: امیدواریم که درب های باغ ملی به روی مردم و هم شهری هایمان باز بماند و مردم به جای اینکه برای استفاده از فضای سبز به بلوار ها بروند از این باغ استفاده کنند.

افتتاح باغ ملی در پیشوا

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت‌الاسلام روح الله باقری در خطبه های نماز جمعه پیشوا با اشاره به هفته دولت گفت: امسال خدمت رسانی به مردم بیش تر شده است یا کمتر باید این را محاسبه کرد.

وی افزود: اگر از خدمت به هم شهری ها یا مردم کشور خود کوتاهی کرده ایم عذر خواهی کنیم و استغفار کنیم.

امام جمعه پیشوا برنامه های این هفته برای عید غدیر در پیشوا را عالی توصیف کرد و افزود: در سال آینده با اتحاد و همدلی بیش تر انجام شود.

خطیب جمعه پیشوا با اشاره به افتتاح باغ ملی پیشوا گفت: امیدواریم که درب های باغ ملی به روی مردم و هم شهری هایمان باز بماند و مردم به جای اینکه برای استفاده از فضای سبز به بلوار ها بروند از این باغ استفاده کنند.

وی افزود: اگر مسئولین ادعای هم دلی و هم دردی دارند اول از بچه های خودشان شروع کنند نه این که مردم در زیر چکمه های قیمت بالا و تورم له بشوند ولی بچه های مسئولین در کانادا و....... خوش بگذرانند پیامبر در روز مباهله از خانواده خودش شروع کرد.

باقری ادامه داد: در جامعه متاسفانه خودمان هم به یکدیگر رحم نمی کنیم، در این شرایط باید به هم کمک کرد، کمک کردن نشانه مردانگی است، اگر به یکدیگر رحم کردیم خداوند هم به ما رحم خواهد کرد.

امام جمعه پیشوا گفت: امروز معضل جدی برای خانواده ها علاوه بر طلاق و بیکاری و....... به وجود آمده است که آن هم فضای مجازی است که با شعار بیش تر کردن ارتباطات به روی کار آمدند

وی گفت: در شبانه روز ۷ ساعت مردم کشور ما مشغول این فضای مجازی هستند.

امام جمعه پیشوا در ادامه به سوال از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: این سوال نقاط مثبت بسیار زیادی داشت که آن هم این بود که تمام مسئولین حتی در بالا ترین رده ها نیز جوابگو هستند.

و افزود: این که نمایندگان مجلس که نماینده مردم هستند به بعضی از وزرا اعتماد ندارند و از ۵ سوال که پرسیده شد در مورد جواب راجع به ۴ سوال قانع نشدند بسیار قابل تامل است، دولت تدبیری بیندیشد.

باقری گفت: دولت بداند که وضعیت بد است، آمار رکود و بیکاری بسیار بد است، دولت مردان بنشینند پای حرف مردم و اگر نمی توانند مشکلی را حل کنند حداقل در کنار مردم باشند.

امام جمعه پیشوا گفت: تا امروز که بنده حدود یک سال است، به این شهر آمده ام، هنوز بعضی از مسئولین را در نماز جمعه ندیده ام و خیلی از آن ها را هم نمیشناسم چه تجمعی بزرگ تر از نماز جمعه که دل ها به هم نزدیک باشد و مسئولین پای درد و دل مردم بنشینند.

وی گفت: قوه قضاییه باید با افراد مفسد اقتصادی که مردم و حتی خود این قوه را به سخره گرفته اند، قاطعانه برخورد کنند.

امام جمعه پیشوا افزود: این که گفته می شود انبار های احتکار شده در اختیار مردم قرار می گیرد، ما که چیزی نمی بینیم که این اتفاق بیافتد بعضی از این انبار ها مانند انبار ایران خودرو در اختیار خود دولت است، پس خود دولت نباید محتکر باشد.

وی گفت: در این چندین سال دیده ایم که مردم و مهندسین ما توانایی پیشرفت را دارند، ما به غنی سازی ۲۰ درصد رسیدیم

باقری گفت: دشمن به ما هیچ رحمی نمیکند ما خودمان به خودمان رحم کنیم، منصف باشیم اگر دیگران به فکر ما نیستند خودمان به فکر خودمان باشیم ما هرگز از کشورهایی مثل آمریکاو انگلیس وحتی چند تن از مسئولین مفسد هیچ ترسی نداریم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت