نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

دوشنبه 1403/02/24

درجاتی خبر داد؛

برگزاری مانورهای تخصصی در استان تهران

مدیرکل بحران استانداری تهران از آمادگی استانداری جهت برگزاری مانورهای تخصصی در سطح استان تهران خبر داد.

برگزاری مانورهای تخصصی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ منصور درجاتی ظهر سه شنبه در اولین جلسه کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی استان تهران در سال ۹۸ که با حضور حسین کتابدار مدیر هلال‌احمر و رئیس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی استان تهران و جمعی از مدیران استان تهران در محل استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: عملیات‌ها و اقدامات اخیر استان تهران به‌عنوان معین استان خوزستان دستاوردهای علمی و تجربی قابل قبولی به‌همراه داشت که حاصل بسیج چند جانبه مستقر در استان خوزستان با همدلی، همسویی و فرماندهی واحد در منطقه بود.

درجاتی در ادامه از آمادگی استانداری تهران برای برگزاری مانورهای تخصصی و آموزشی در تمام سطح استان تهران خبر داد و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان تهران و حساسیت آن به‌عنوان پایتخت، ارتباط بیشتر و عمیق‌تر هلال احمر استان تهران با مدیریت بحران استانداری تهران ضرورت دارد.

مدیرکل بحران استانداری تهران گفت: استان تهران به‌عنوان معین استان خوزستان پس از ایجاد سد موقت خاکی اقدام به ایجاد ۱۱۰ کیلومتر سیل بند داشت که ۸۸ کیلومتر سد سازی و ۲۲ کیلومتر تحکیم آن بود و امدادرسانی به طور ریلی، جاده‌ای و هوایی با استفاده از امکانات و ابزارهای تخصصی و به‌روز شده انجام شد.

وی بیان داشت: عملکرد و مشارکت مردم در کمک‌رسانی به سیل‌دیدگان به قدری اثرگذار بود که اگر مشارکت مردم نبود اقدامات با این سرعت محقق نمی‌شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت