چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

نسیم شهر رسانه؛

کمبود 53 مدرسه در نسیم‌ شهر

در نسیم شهر نیاز جدی به ساخت مدرسه و فضای آموزشی می باشد که امید است با کمک مردم و خیّرین اقدامات موثری در این راستا صورت پذیرد.

کمبود 53 مدرسه در نسیم‌ شهر

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس شورای شهر نسیم شهر با اشاره به کمبود ۵۳ مدرسه در نسیم‌ شهر گفت: سالانه بیش از ۲۵۰۰ دانش‌آموز به تعداد دانش‌آموزان نسیم‌شهر افزوده می‌شود، امری که نیاز به ساخت مدرسه و افزایش کلاس درس را بیشتر می‌کند.
حسینعلی بابایی با اشاره به کمبود 53 مدرسه در نسیم‌ شهر اظهار داشت: در سال جاری با افزایش تراکم جمعیتی در نسیم شهر بیش از 2500 دانش‌آموز به تعداد دانش‌آموزان این شهر افزوده شده از این‌رو اکنون بیش از گذشته به ساخت مدرسه و افزایش کلاس درس نیاز داریم.

وی همچنین به کمبود 460 کلاس آموزشی در حوزه آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان اشاره کرده و افزود: در نسیم شهر نیاز جدی به ساخت مدرسه و فضای آموزشی داریم که امید است با کمک مردم و خیّرین بتوانیم اقدامات موثری را در این راستا آغاز کنیم.

رئیس شورای نسیم شهر بیان کرد: خیّرین مدرسه‌ساز یاران فرهنگی جامعه هستند که با درک صحیح از جایگاه نظام آموزش و پرورش به عنوان ابزار توسعه خطر بازماندن از قافله تحصیل و تهذیب را گوشزد کرده و بر این باور هستند که آینده‌سازان، استعدادها و سرمایه‌های سرشار و امیدآفرین کشورمان نیازمند مراقبت و برخورداری از فضا و تجهیزات مناسب آموزشی هستند.

بابایی همچنین با اشاره به نقش شورای اسلامی شهر جهت توسعه پایدار و احداث مدارس و افزایش سرانه‌های آموزشی گفت: همه دستگاه‌‌ها، ‌ارگان‌های دولتی و غیردولتی، مردم و خیّرین می‌توانند با همکاری یکدیگر در تأمین کلاس‌های درس اثرگذار باشند.

وی با تأکید بر لزوم افزایش سرانه‌های آموزشی در نقاط مختلف نسیم شهر تصریح کرد: تربیت دانش‌آموزان و نسلی متعهد به ارزش‌های انقلاب نیازمند محیط‌های آموزشی با کیفیت و با تراکم دانش‌آموزی مناسب و استاندارد است.

رئیس شورای نسیم شهر در پایان با اعلام آمادگی جهت واگذاری زمین از سوی شورای اسلامی و شهرداری نسیم شهر جهت ساخت مدرسه خاطرنشان کرد: مردم و خیّرین مدرسه‌ساز در نسیم شهر می‌توانند با همکاری مدیریت شهری برای ساخت حتی یک کلاس اعلام آمادگی کنند تا با احداث اماکن آموزشی کمبودهای شهر را جبران کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت