چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

حکم انتصاب؛

معرفی سرپرست جدید آبفای شرق استان تهران

با حضور قائم‌مقام شرکت آبفای استان تهران سرپرست جدید آبفای شرق استان تهران معرفی و از زحمات ۵ ساله صفدری تقدیر و به‌عنوان مشاور مدیرکل آبفای شرق استان تهران معرفی شد.

معرفی سرپرست جدید آبفای شرق استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ با حضور قائم‌مقام شرکت آبفای استان تهران، اعضای هیات مدیره آبفای شرق استان تهران و مسئولان رودهن، سرپرست آبفای شرق استان تهران معارفه و از زحمات پنج‌ساله مدیرعامل سابق این اداره تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم سعید منصور بقاهی معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای شرق استان تهران گزارشی از عملکرد آبفای شرق استان تهران در پنج‌ساله گذشته را ارائه کرد.

در ادامه شعبانی عضو اصلی هیات مدیره آبفای شرق استان تهران نیز طی سخنانی با بیان این مطلب که سابقه دلسوزانه خدمات مجتبی صفدری مدیرعامل سابق آبفای شرق استان تهران در این شرکت بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: شرکت آبفای شرق استان تهران در حال حاضر جزو سه شرکت برتر در سطح استان تهران است که این امر نشان‌دهنده راهبری تحت نظارت و فرماندهی قوی ایشان بوده است.

وی گفت: خدمات صفدری در منطقه شرق استان تهران همیشه ماندگار خواهد ماند و امیدواریم باهمت همه دوستان و همکارانمان این موفقیت را به اوج خود برسانیم تا حرف نخست را در استان تهران بزنیم.

در ادامه مجتبی صفدری مدیرعامل سابق آبفای شرق استان تهران، ضمن تبریک میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) و تشکر از حضور حاضران در جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از اواخر سال ٩٢ تاکنون را ارائه کرد.

وی افزود: تمامی کارهای بزرگی که طی این مدت در شرکت به انجام رسیده تنها به دست من نبوده، بلکه تمامی کارکنان مجموعه آبفای شرق با تلاش‌های خود در آن‌ها نقش داشته‌اند.

در ادامه رحمت اله محمدی سرپرست جدید شرکت آبفای شرق استان تهران اظهار کرد: بی‌شک آبفای شرق استان تهران یکی از بهترین شرکت‌ها در استان تهران است.

وی ادامه داد: قطعاً با توجه به پیشرفت آبفای شرق استان کاری سخت در پیش رودارم زیرا که جایگزین یکی از بهترین‌های شرکت آبفا نه‌تنها در استان تهران بلکه در کشور شدم.

مجتبی صفدری طی حکمی به‌عنوان مشاور مدیرکل آبفای استان تهران منصوب شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت