چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

در یک سال و نیم آینده؛

ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در استان تهران

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه ۹ هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام در شهرک‌های صنعتی استان تهران وجود دارد افزود: در صورت راه اندازی این واحدها تا یک سال و نیم آینده ۲۰۰ هزار شغل جدید در استان تهران ایجاد خواهد شد.

ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ صابر پرنیان روز چهارشنبه در حاشیه تجدید میثاق جمعی از صنعتگران و کارکنان شهرک‌های صنعتی استان تهران با امام راحل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تبصره ۱۸ بودجه ۹۸ اگر به خوبی اجرا و به سمت تولید و صنعت هدایت شود بسیاری از مشکلات زیر ساختی تولید کنندگان حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرک‌های صنعتی استان تهران ۳ هزار واحد تولیدی راکد و یا زیر ظرفیت وجود دارد افزود: امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال رونق تولید نامگذاری شده است باید مسئولان امر با نگاه جهادی در کنار صنعتگران باشند و در جهت رفع موانع تولید تلاش کنند.

پرنیان یادآور شد: مشکلات تولید کنندگان فقط تسهیلات نیست بلکه بسیاری از واحدهای تولیدی از نبود زیرساخت‌های مناسب از جمله آب، برق و گاز رنج می‌برند و همچنین بسیاری از قوانین حوزه تولید نیز صنعتگران را محدود کرده است.

وی با بیان اینکه امروز یک تولید کننده برای توسعه حداقلی فضای کسب و کار خود باید حداقل چهار ماه زمان خود را در ادارات دولتی صرف کند، تاکید کرد: قوانین کشور باید در جهت بهبود وضعیت تولید اصلاح و بازنگری شوند.

پرنیان ادامه داد: امروز بسیاری از تجهیزات صنعت خودرو سازی، نفت و گاز که در سال‌های گذشته از سایر کشورها وارد می‌شد در داخل تولید می‌شود، فضای نرم افزاری کشور باید در جهت رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار تغییر کند.

وی در ادامه به موضوع صادرات کالاهای ایرانی در شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمنان اشاره کرد و گفت: متأسفانه هنوز زیر ساخت‌های لازم در خصوص صادرات کالاهای ایران در کشور محیا نشده است، امروز صادر کنندگان با قوانین یک شبه صادرات دست و پنجه نرم می‌کنند.

پرنیان به ۱۵ کشور هدف صادرات کالاهای ایرانی در منطقه و قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالای کالاهای ایرانی اشاره کرد و افزود: امروز صادرات کشور به دلیل نبود مدیریت جامع، برنامه ریزی دقیق، نبود سیاست‌های اقتصادی درست، دیپلماسی اقتصادی و رایزن اقتصادی در کشورهای هدف محجور مانده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت