چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

مذاکره برای خروج از بن بست؛

نارضایتی در اجرای پروژه اتصال صالحیه به واوان

فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه پروژه اتصال صالحیه به واوان به دلیل نارضایتی تعدادی از مسئولان اسلامشهر مدتی است که معطل مانده گفت: این پروژه باید به ایستگاه پایانی برسد.

نارضایتی در اجرای پروژه اتصال صالحیه به واوان

به گزارش تهران رسانه ؛ بیژن سلیمان پور در خصوص پروژه اتصال صالحیه به واوان گفت: پروژه اتصال صالحیه به واوان به دلیل نارضایتی تعدادی از مسئولان اسلامشهر مدتی است دامن حواشی آن وسیع تر شده، به طوری که برخی از عوامل شهرداری اسلامشهر طی حمله ای انتحاری قصد تخریب بخشی از این پروژه ارزشمند را داشتند.

سلیمان پور گفت: قطعا با فرماندار جدید شهرستان اسلامشهر موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد، اما با این حال نامه ای برای حل این مشکل برای استاندار ارسال کرده ایم.

وی با بیان اینکه این راه یکی از محورهای توسعه است افزود: اگر این پروژه اصولی و براساس قانون انجام شود هیچ کس نمی تواند بگوید این راه ضرر و زیانی در پی دارد به همین خاطر پروژه اتصال صالحیه به واوان باید تداوم داشته باشد تا به خط پایان برسد.

فرماندار بهارستان بیان داشت: در گذشته به دلیل نارضایتی و وقوع برخی از اتفاقات از سوی مسئولان شهرستان اسلامشهر، شهرداری صالحیه استعلامات لازم از مراجع ذیصلاح برای احداث این جاده اخذ کرد به همین خاطر به نظر می رسد در اجرای جاده صالحیه به واوان دیگر مشکل قانونی وجود نداشته باشد و شهرداری صالحیه موافقت اداره امور آب و استانداری تهران را برای اجرای این طرح دریافت کرده است و مهمتر اینکه شهر صالحیه هم جزو جمهوری اسلامی ایران است و مجموعه شهرداری برای خروج از بن بست و مدیریت ترافیک دست به چنین کاری زده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت