چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری دماوند؛

اجرای برنامه شب شهر دماوند

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری دماوند ۱۳ شهریور را زمان برگزاری هشتاد و هفتمین سالگرد ثبت ملی شهرستان دماوند اعلام کرد

اجرای برنامه شب شهر دماوند

به گزارش تهران رسانه ؛ شهرام شریفی در خصوص برنامه های هفته فرهنگی و هفته دولت اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته فرهنگی مقرر شد تمام کارها در ستاد اجرایی هفته فرهنگی اجرا شود به همین جهت اداره میراث فرهنگی برنامه های خود را با همکاری سایر دستگاه های متولی شهرستان هماهنگ کرد.

شریفی در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاه اقوام و نمایشگاه صنایع دستی در رودهن و دماوند برپا شده است افزود: جهت برپایی نمایشگاه اقوام و صنایع دستی همکاری هایی با اصناف و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری صورت گرفت و نتیجه این شد که این نمایشگاه ها به بهترین شکل برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه ای به عنوان «شب شهر دماوند» از طرف سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این شهر در نظر گرفته شده و اجرا خواهد شد گفت: این برنامه به مناسبت ۸۷ مین سالگرد ثبت ملی شهر دماوند برگزار می شود و ناگفته های دماوند بازگو خواهد شد.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری دماوند ۱۳ شهریور را زمان برگزاری هشتاد و هفتمین سالگرد ثبت ملی شهرستان دماوند اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر در برج شبلی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در دومین روز از هفته فرهنگی شهرستان دماوند نمایشگاه دستاورد بانوان کارآفرین و عرضه پوشاک در شهر رودهن و دماوند برگزار شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت