جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

حسن بیگی خبر داد؛

برگزاری آموزش برای فرمانداران استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: حتماً برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات دوره های آموزشی برای فرمانداران و بخشداران برگزار می کنیم.

برگزاری آموزش برای فرمانداران استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس ستاد انتخابات استان تهران بر لزوم اشراف فرمانداران و بخشداران به قانون انتخابات در استان تهران تاکید کرد.

شکرالله حسن بیگی صبح شنبه در سومین جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است و باید انتخاباتی برگزار کنیم که مردم با اعتماد و اطمینان کامل پای صندوق های رای بیایند.

حسن بیگی افزود: ستاد انتخابات استان تهران بیشتر نقش هماهنگ کننده را در انتخابات دارد و به لحاظ قانونی فرمانداران مسئول برگزاری انتخابات هستند تا انتخاباتی پر شور و با شکوه و قانون مدار برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان داشت: حتماً برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات دوره های آموزشی برای فرمانداران و بخشداران برگزار می کنیم تا بتونیم با تکیه بر آموزش های داده شده بهترین و شایسته ترین رفتارهای انتخاباتی را شکل داده و نظم و امنیت برگزاری انتخابات را تضمین کنیم.

وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران باید با اشراف و اطلاع کامل از قانون انتخابات نسبت به برگزاری کم نقص این رویداد مهم اهتمام کنند گفت: حفاظت و صیانت از آرای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری همه جریان های سیاسی اولویت مهم ستاد انتخابات است همچنین باید سعی شود تا مسایل سیاسی و اجتماعی نیز تحت شعاع انتخابات قرار نگیرد.

حسن بیگی افزود: نمایندگان فعلی مجلس طرحی را ارائه داده اند که تعداد نمایندگان در انتخابات پیش رو افزایش یابند اما تا زمان تصویب این طرح، برنامه ریزی ما برای ۲۹۰ نفر نماینده خواهد بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت