نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

محسنی بندپی اظهار نمود؛

اختصاص مشاغل مدیریتی به بانوان استان تهران

استاندار تهران گفت؛ دستگاه‌های اجرایی باید به تکالیف خود در خصوص عملیاتی کردن اختصاص ۳۰ درصد مشاغل مدیریتی به جوانان و بانوان عمل کنند.

اختصاص مشاغل مدیریتی به بانوان استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران گفت: پیگیراختصاص مشاغل مدیریتی به جوانان و بانوان در استان تهران هستیم.

انوشیروان محسنی بندپی صبح شنبه در نخستین کارگروه تخصصی بانوان استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: اگر دستگاه‌ها نسبت به ارسال گزارش عملکرد در خصوص هزینه کرد اعتبارات آسیب‌های اجتماعی اقدام کنند و خروجی قابل دفاعی داشته باشند حتماً برای افزایش میزان اعتبارات تخصیصی در حوزه آسیب‌های اجتماعی اقدام خواهیم کرد.

محسنی بندپی افزود: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت سمن‌های فعال در حوزه زنان استفاده کنند و عمده فعالیت‌های این تشکل‌ها عام المنفعه و داوطلبانه است.

وی در ادامه بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید به تکالیف خود در خصوص عملیاتی کردن اختصاص ۳۰ درصد مشاغل مدیریتی به جوانان و بانوان عمل کنند و با جدیت پیگیر اجرایی شدن این قانون هستیم.

استاندار تهران گفت: امسال سال سختی را به لحاظ اقتصادی پیش رو داریم و بالطبع حوزه ورزش بانوان هم از این امر مستثنی نیست اما تلاش می‌کنیم تا حد توان این کمبودها را جبران کنیم.

محسنی بند پی گفت: یکی از شاخص های توسعه انسانی در سیستم مدیریتی دنیا، حضور فعال زنان است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مرور حضور زنان در عرصه های مختلف پررنگ تر و فعال تر شده است و نگاه دولت در مجموعه کلان وزارت کشور به این حوزه نیز موجب شد شاخص هایی تعیین شود تا بتوانیم موضوع حضور زنان را پررنگ تر کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت